Hej alle Aminoer, Jeg er 28 år, og har en stor passion for sport og spil, efter monopolet sprang tilbage i 2011, har diverse bookmakere taget Danmark med storm. Jeg har længe gået med en drøm om med at lave mit eget spillesite og kan endelig se det stå færdigt i Februar 2014, efter en lang udviklingsproces på over 5 mrd. Mit nye site skal varetage alle de unge/ældre mennesker som elsker at oddse, her vil der være en bred vifte af forskellige muligheder til brugerne: Læse spilanalyser, og dele ens spilerfaringer i de forskellige sportsgrene, skrive sammen i vores chatsystem som vil være tilgængeligt på siden, og meget mere. Jeg vil derfor gerne høre, hvordan jeg bedst muligt kommer igang med at tjene penge på mit site, da der ingen webshop er, jeg tænker herunder på bannerreklamer? Har hørt en lille fugl synge om at diverse bookmakere kontakter en, hvis de kan se der er trafik og brugere nok på, er dette korrekt ? :) Og er det hørt noget om sideanvisninger, og antal kliks ? Og hvordan skal jeg varetage sådan søgesmaskineoptimering ? Mvh Nicklas M. |
Nyt spilsite starter i Februar 2014.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)