|
Hvis designer solbriller eller naturlig kosmetik har interesse, så kan vi sikkert godt finde ud af et eller andet... Du kan smide en PB, hvis det har interesse ;D |
Fashion-Seller.
Jeg har skrevet til dig.
Debat
|
Hvis designer solbriller eller naturlig kosmetik har interesse, så kan vi sikkert godt finde ud af et eller andet... Du kan smide en PB, hvis det har interesse ;D |
|
Fashion-Seller. |
|
Hvad med slankeprodukter? Jeg har http://slankekurven.dk hvor jeg lige nu sælger NUPO produkter. Fremadrettet vil jeg også sælge andre mærker, men jeg starter småt. |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
|
Hej Frank, |
Hej Anni Jeg er også interesseret i dine produkter, kan du sende mig en pb med mere information? :-) Mvh. Christina |
Hey Jens, er det til b2c eller b2b? :-) Mvh. Christina |
|
Tak for henvendelserne.. |
|
Hej Jesper Kan sælge dig tapout produkter. venlig hilsen Simon Jensen C/o joinsport |
|
Hej. |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
kan godt være behjælpelig med parfumer og cremer, skriv til mig på: mark@parfume-s.dk eller pb så kan vi tage den derfra .. |