Hvis designer solbriller eller naturlig kosmetik har interesse, så kan vi sikkert godt finde ud af et eller andet... Du kan smide en PB, hvis det har interesse ;D |
Fashion-Seller.
Jeg har skrevet til dig.
Hvis designer solbriller eller naturlig kosmetik har interesse, så kan vi sikkert godt finde ud af et eller andet... Du kan smide en PB, hvis det har interesse ;D |
Fashion-Seller. |
Hvad med slankeprodukter? Jeg har http://slankekurven.dk hvor jeg lige nu sælger NUPO produkter. Fremadrettet vil jeg også sælge andre mærker, men jeg starter småt. |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Hej Frank, |
Hej Anni Jeg er også interesseret i dine produkter, kan du sende mig en pb med mere information? :-) Mvh. Christina |
Hey Jens, er det til b2c eller b2b? :-) Mvh. Christina |
Tak for henvendelserne.. |
Hej Jesper Kan sælge dig tapout produkter. venlig hilsen Simon Jensen C/o joinsport |
Hej. |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
kan godt være behjælpelig med parfumer og cremer, skriv til mig på: mark@parfume-s.dk eller pb så kan vi tage den derfra .. |