Jeg har 6 børn imellem 2 og 13 år, så det er bare tidligt op alle ugens 7 dage
Men jeg arbejder bedst tidligt om morgnen, så jeg står op lidt før de andre, og skriver på mine ting, jeg står op kl.05,00 og resten af familien står op kl.07,00
Jeg bor på midterstriben af sønderjyske motorvej i en papkasse. Så jeg står op ved 3 tiden for at rense midterstriberne med en tandbørste for at kunne være på kontoret ved 5-tiden så jeg kan være en rigtig iværksætter.
Jeg sover lige til jeg vågner ;) ingen alarm og sætter jeg alarm på, så enten overværer jeg den eller slår den fra. Jeg er e fordærdeligt B-menneske og vil faktisk hellere være længe oppe. Men Mine dage svinger dog indimellem, dog sjældent. Men jeg bruger så også tiden i den anden ende, så i det store perspektiv går det nok op :)
Jeg følger normalt mine rutiner, hvor jeg blot har skubbet dem et par timer i weekenderne, hvilket vil sige at jeg fx først går i seng klokken 01-02 stykker, og står op ved en 8-9 tiden.
Jeg står personligt op på meget forskellige tidspunkter i weekenden, da jeg sover til når jeg vågner, da det giver mig stor glæde ikke at tænke på tiden når jeg har fri