Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design på Signifly.com

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

RankScanner.dk | Rune:

Godt og simpelt design. Det er umiddelbart ganske lækkert at se på.

Hvis jeg skulle komme med et forslag, og det er kun hvis jeg virkelig skulle, så er det at jeg savner lidt flere farver på forsiden. De resterende sider klarer det godt, da billederne supplerer til den røde farve, men forsiden er stort set "red only", og kan muligvis komme se at se lidt mere frisk ud, med en ekstra farve eller to (har jo ikke prøvet det, men det er det eneste jeg kunne komme på) :)

Tusind tak Rune, det er jeg glad for at høre at du synes. Har du et eksempel på én af de sider hvor du synes det fungerer særligt godt?

Vores tanke er faktisk at vi skal have vores præsentationsfilm på forsiden, men da nuværende version er lidt for gammel, bliver det først når den nye er produceret. Selvom den er lidt outdated kan du se den her, for at få en idé om hvad vi tænker i vores gamle præsentationsfilm.

Hvordan oplevede du load-tiden?

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Først og fremmest, super læker side! Personligt ville jeg have tilføjet lidt mere til forsiden, men som i skriver, så elsker i jo det "simple". Jeg kan også godt lide det simple og rene design, men forsiden er langt fra så "tiltrækkende" som resten af jeres hjemmeside er. 

Hvis jeg skulle nævne noget der mangler, så må det nødvendigvis være bare en smule information om pris. Jeg er godt klar over, at det er umuligt for jer at give en fast pris, specielt da i - som i selv siger - hader template-kulturen. Men alligevel kan jeg ikke lade være med at savne lidt information. Om ikke andet kan i jo altid bare skrive, at man skal kontakte jer for at høre mere om prisen. Eller måske, at jeres priser for f.eks. en reklamevideo ofte starter fra xxxx kroner. 

Når alt er sagt, så synes jeg dog, at i kører en god stil hele vejen igennem siden, og jeg kan specielt godt lide den måde i fremviser jeres "cases" på. Smukt!  

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sune

Tak fordi du ville bruge tid på at kigge det igennem, og tak for din positive feedback - den er givet videre til Alexander og Mark som sidder overfor mig og glæder sig til at vi skal drikke fredagsøl om et par timer ;-)

Mht. pris er det nemlig rigtig svært. Vores handelsbetingelser har vores timepriser, som i virkeligheden er det man meget ofte måler på i vores branche. Men omvendt er det drønsvært, da der kan være stor forskel på hvad man når på en time det ene og det andet sted. Mht. f.eks. film er problemet at vi både laver korte indslag hvor vi måske er ude på shoot 1-2 timer og klipper 2-3 timer -> Så det kan lande helt nede på 3-4.000,-. Men vi laver så også store produktioner med casting, storyboards, indleje af udstyr, mange optagedage og endnu flere (endnu mange flere) i klippen. De koster selv sagt lidt mere. Og så er der alt det der ligger der imellem. For så slet ikke at nævne den forskel der kan være fra kunde til kunde; dem der er nemme at arbejde kan få meget mere for pengene -> Dem der vil sidde og kneppe petiteser og ikke kan se det store billede ender med at betale det dobbelte (eller burde i hvert fald :-) )

Hvordan oplevede du load-tid, Sune? Er det blevet bedre?

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg oplevede ikke de store problemer med load-tiden. Det eneste tidspunkt, hvor siden ikke helt kunne følge med, var da jeg prøvede at loade en af jeres cases, som indeholdt mange billeder. Sikkert grundet den høje billedkvalitet. 

Og tro mig, jeg kan sagtens se problematikken vedrørende priser. Ville også blot lige nævne det.

I må hygge jer, have en god weekend, og nyde jeres fredagsøl Cool

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er rigtigt. Cases er tunge -> Nogle af dem er også ret store. Man kunne måske overveje at dele det over flere sider, men omvendt er det rart at kunne scroll'e igennem uden at skifte side. 

Det er en udfordring. Hvis du har en god idé til hvordan man kunne gøre det - hvad du selv ville sætte pris på at vide, efter du nu har hørt om udfordringerne, kunne det være rigtig spændende at høre!

Tusind tak, og god weekend til dig også :-)

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes ikke der er grund til at dele hver case op i flere sider - jeg nænvte det blot, da det var det eneste tidspunkt jeg oplevede lang load-tid på siden. 

Hvad angår pris, så er den mest ligefrem løsning vel, at vises prisen for nogle af jeres cases. I skal selvfølgelig først have lov af jeres kunder, men det ville helt klart være med til at skabe lidt mere gennemsigtighed, samt give potentielle kunder en idé om, hvad de kan forvente. 

Der er lige den udfordring ved det, at det måske kan skræmme en potentiel kunde væk, hvis de ser en pris, som de synes virker utrolig høj uden at i har mulighed for at give en forklaring på, hvorfor prisen endte på det leje for netop den case/kunde. Jeg vil lade det være op til jer at vurdere, men det er i hvert fald en mulighed. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 05:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har udmærket load-tid her kl 5:30 søndag morgen - og finder en side som er rigtig flot. Er vild med det flade design og de lidt udfordrende farver :) Synes det er modigt at bruge rød, men i klarer det rigtig godt.

Jeg kunne godt tænke mig, at når jeg trykker 'Kontakt os' på forsiden, så kommer jeg til en kontaktformular. Det er dejligt at kunne skrive direkte til jer, uden at skulle logge på sin egen mail m.m. - det letter kommunikationen lidt, især hvis man bare har et lille spørgsmål som måske kan være afgørende for fremtidige samarbejder. Men nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan i får fat i jeres kunder, og hvis i udelukkende bruger jeres website som showcase og har telefonisk kontakt med jeres kunder i stedet, så er det en god løsning, og ikke nødvendigt at bruge krudt på at opretholde kontaktformularer m.m. :-)

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Løwe:
Jeg har udmærket load-tid her kl 5:30 søndag morgen - og finder en side som er rigtig flot. Er vild med det flade design og de lidt udfordrende farver :) Synes det er modigt at bruge rød, men i klarer det rigtig godt.

Tusind tak Thomas. Jeg synes også det er blevet rigtig flot - jeg giver de flotte ord videre! :-) Og godt at høre at den loader nogenlunde hurtigt igen, også for dig :-)

Thomas Løwe:
Jeg kunne godt tænke mig, at når jeg trykker 'Kontakt os' på forsiden, så kommer jeg til en kontaktformular. Det er dejligt at kunne skrive direkte til jer, uden at skulle logge på sin egen mail m.m. - det letter kommunikationen lidt, især hvis man bare har et lille spørgsmål som måske kan være afgørende for fremtidige samarbejder. Men nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan i får fat i jeres kunder, og hvis i udelukkende bruger jeres website som showcase og har telefonisk kontakt med jeres kunder i stedet, så er det en god løsning, og ikke nødvendigt at bruge krudt på at opretholde kontaktformularer m.m. :-)

Den er faktisk som ét af de næste punkter på to-do-listen, vi nåede bare ikke at få det med i allerførste omgang. Vi kan se på statistikken fra vores gamle hjemmeside, at der faktisk er en del som benytter sig af formularen, specielt dem der er kommet ind via søgetrafik eller lign. så det har afgjort en betydning. :-)

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  LA-KRIS Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super flot side I har lavet jer. Jeg er dog enig med de andre i at forsiden ikke giver nær så godt et indtryk som de andre sider.

Jeg er heller ikke klar over om det skyldes at jeg sidder på en gammel bærbar, men selvom jeres logo i venstre hjørne står fuldstændigt klart, så er menupunkterne til højre lidt gnidrede (måtte lige se om der var smuds på brillerne første gang jeg kikkede derover). Det samme gælder for overskrifterne i bunden, som på min skærm står utydeligt.

Ellers en lækker side, med lækre cases der viser hvad I kan. Super godt, og meget indbydende! :)

LA-KRIS - Egne og importerede smykker til lave priser.
Støtteprodukter udvikles også til foreninger!

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lau

Tusind tak for de rosende ord - de er givet videre! Har du nogle gode idéer til hvad du kunne tænke dig at se på forsiden? Er det bare noget med lidt flere farver på, eller er det noget specifikt indhold du føler at du mangler?

Det er lidt en udfordring med de fonte, da det er lidt edge-teknologi, men jeg mener faktisk at der er et værktøj til at få dem til at se pænere ud når de er små (nogle versioner der er pixle-hintet anderledes til små størrelser) -> det kigger vi ind i og ser om vi kan få det til at blive bedre.

Endnu engang tak for feedback - jeg håber at du vil uddybe i forhold til forsiden og hvis du i øvrigt har nogle gode idéer :-)

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)