Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjlæp, hvad skal jeg gøre ??! make-up artist!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra H
Tilmeldt 24. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg er ny uddannet make-up artist fra København, og står helt på bar bund! min store drøm er at arbejde på tv og film! men når man ikke har de rette mennesker i den branche, er det virkelig svært at komme "ind i varmen". Så jeg går og tænker på at starte noget selv, evt blive tilknyttet til en frisør salon el lign. lave en hjemmeside hvor man ville kunne book mig til hjemmebesøg fx brude make-up, polterabends og lign. jeg har også et værelse i mit hus hvor jeg godt kunne lave en lille salon, hvor der også kunne komme kunder. Det er nogle af de ideer jeg har kunne komme på. Men hvordan reklamere jeg ellers for mig selv?? selvf på Google, men er det nok?? der er ret mange make-up artister der også tager ud osv, så kunne godt tænke mig at gøre noget anderledes, men hvad?!?

Er der ikke nogle med nogle gode ideer eller lidt feedback?? :)

Eller nogle der kender nogle i film, tv, el modebranchen, ???!!! :)

Tilmeldt 20. Feb 13
Indlæg ialt: 3
Fra  GENDA Skrevet kl. 10:11

Hejsa

Ja der er ret mange makeup artister. En Google søgning afslører det jo bestemt tydeligt. Måske kunne det være en ide at søge på facebook efter nogle af de lidt større allerede etablerede. Gå efter dem med flest likes. Spørg om du evt. må prøve at følge dem, som en slags praktik - og gå til hånde. Altså tilbyd GRATIS arbejdskraft mod at du jo så får indsigt, erfaring og måske endda kontakter!

mvh. www.genda.dk

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 100
Fra  ByD Skrevet kl. 10:47

Du kunne også rette henvendelse til tv, film branchen og hører om du må følge dem bag scenen et par dage. Så får du da foden lidt indenfor og man skal jo starte et sted :) 

Du kunne også oprette en youtubekanal og lave nogle pro makeup videoer hvor du bruger dine veninder - Dine videoer kunne evt. bruge til som en form for visitkort og måske bliver du "opdaget" af de rette. Dog ikke uden en stort indsats.

Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 12:15

Hejsa du Big Smile

Spændende med en person der kan gøre verden smuk Stick out tongue

Hva med at undersøge om der er nogle teatre der kunne tænke sig at ansætte en, eller måske du kunne starte med at have noget frivilligt arbejde et sted? Det giver tit en god håndsrækning og foden indenfor så man kan vise hvad man kan??

Go Weekend

Fra Mette_S

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)