Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle sammen, jeg er så småt ved at starte mit lille hus/have service firma op, og har i den anledning lavet mig en hjemmeside

Jeg tænkte derfor om der ikke var nogle af jer brugere, der kunne tænke sig at kigge forbi den, og komme med evt gode idéer, eller andet til den ?

Jeg ved godt den sagtens kan bærer en masse billeder, men jeg skal lige have nogle opgaver i hus, som jeg kan tage billeder af først..

Min hjemmeside:  www.ServiceLinien.dk 

På forhånd tak... 

Stefan

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 19:23

Som du selv siger, så mangler der billeder på siden, som ellers er meget simpel og rolig -  i hvert fald i mine øjne.

Du bør også bruge mere tid på dine tekster - især forsideteksten er mangelfuld - og også "Om os"  mangler en del for at virke troværdig - og når man sælger tryghed i form af opsyn med sommerhuse, er troværdighed vigtigt. Siden "Sommerhus-service", skal du have læst korrektur på, så slåfejlene kommer væk.

Husk også at tænke i søgeord, når du går i gang med at skrive :)

Fra Norge
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 109
Fra  Nordic IQ Skrevet kl. 19:29

Må indrømme at jeg ikke synes så godt om den font du har på dine knapper. Bare lige et hurtigt indspark herfra

Fra Smørum
Tilmeldt 20. Nov 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 19:31

Der er også et problem med din kontaktinfo-linje du har nederst på alle dine sider. (Servicelinien - tlf. 71 70 28 50 - Info@servicelinien.dk)

Den svæver ret meget rundt hos mig, med en stor margen både foroven og forneden... Det er lidt ærgerligt.

Tilmeldt 22. Nov 12
Skrevet kl. 20:21

Rart at få så hurtig respons, jeg er i fuld gang med at ændre i tingene. 

Hvad synes i om baggrunds billedet ? Jeg kan ikke rigtig finde ud af om det bliver for "voldsomt"  

Fra Norge
Tilmeldt 8. Mar 13
Fra  Nordic IQ Skrevet kl. 20:31

stewin:
Hvad synes i om baggrunds billedet ?

For at være hudløst ærlig - Så synes jeg sgu egentlig det billede passer meget godt ind - Det er sammensætningen af resten jeg skal kigges lidt efter.

Som nævnt før, så ville det være en rigtig god ide, med en mindre "tegneserie" agtig font til dine knapper... Som også nævnt, så er den footer lidt langt ude og svømme... Og så er der lidt farver og kontraster der skal arbejdes lidt med.. 

Indholdet på siden kommer helt klart til at gøre en kæmpe forskel...

Tilmeldt 22. Nov 12
Skrevet kl. 20:49

Jeg lader baggrunds billedet være, det kan altid udskiftes senere. 

Når du siger knapper, mener du så menu-knapperne ? Synes du de mangler farve, når f.eks kører musen over ? Eller hvad tænker du ?

Jeg har ændret lidt i det nu...

Synes i, at man allerede fra forsiden skal kunne se hvad der tilbydes. Så man altså forsøger at sælge sin varer allerede fra side 1 ?

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 100
Fra  Quardon Media Skrevet kl. 20:55
Fra Norge
Tilmeldt 8. Mar 13
Fra  Nordic IQ Skrevet kl. 21:04

Sabine Quardon:
Ny font på knapperne. Brug aldrig comic sans.

What she said ;)

Fra Odense
Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:10

Overvej evt. et responsivt design.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)