Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af gulvsliberfirma - flyers? 3tilbud? Andet?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Vi er er forholdsvis nystartet gulvsliber firma (11/2013). Vi startede med at uddele flyers i vores nærområde med specifikke tilbud på slibning af trapper (der ligger mange af de samme huse med de samme trapper fra 1970'erne) Dette gav os 15 kunder, og nok til at fylde kalenderen.. Indtil nu!! Vi har efterfølgende været ude med ca. 1000 flyers, uden at have fået en eneste henvendelse!

Vi står derfor nu og mangler kunder, og vil høre om I kloge hoveder har nogle gode input.

Er det værd at betale penge for at komme på nogle af de sider der tilbyder kunden at få 3 tilbud at vælge imellem? (eks. byggestart.dk, henttilbud.dk) Hvad er Jeres erfaringer, giver det nogle tilbagemeldinger?

Vi har også været ude hos mere end 30 boligselskaber i vores nærområde fordi de fleste lejeboliger skal have slebet gulv når nogle fra/tilflytter en lejlighed. Vi tog personligt ud til kontoret med en lamineret prisliste og fortalte lidt om os selv, og hvorfor vi mente vi kunne være et godt match for dem. Det har ikke givet så meget som et eneste "prøvegulv". Alle stederne havde de allerede et gulvsliber-firma, som de benyttede. Har I nogle ideer til, hvordan vi kan få vippet dem af pinden, eller i det mindste få lov at vise vores værd?

Vi er som sagt nystartede, og er i gang med at få lavet hjemmeside. Tror I det giver noget?

Er der nogle gode steder at reklamere, som vi har overset? Vi har ikke det helt store budget til markedsføring, men ønsker alligevel at etablere vores firma.

Tak hvis du læste med hele vejen, og har du et godt råd, så smid da lige en kommentar.

Hav en god dag!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12891
Skrevet kl. 16:04

1000 flyers uden en henvendelse, det lyder som om der er noget galt med din flyer - lad os se den så har vi en bedre chance for at hjælpe dig.

Har du overvejet at reklamere i den lokale avis?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:09

Hej Ravn,

Tak for dit svar!

Kan jeg på nogen måde ligge billedet ind i min tråd her? Eller hvordan vil det være nemmest for Jer at se den?

Jeg har overvejet den lokale avis, og det bliver formegentlig vores næste projekt.

Mvh.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:20

Jeg åbnede øjnene og fandt selv ud af det. Min flyer ser således ud, dog rettet til, til de forskellige områder.

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 16:40

Nu ved jeg ikke helt hvad du mener med ekskl. og inkl. montering?? Er der fordi trappen skal skilles af?? Lad være at give kunden muligheder, giv dem istedet færdige løsninger. Maks 1 pris på den flyer, det andet forvirrer. Til dem der intet teknisk viden har, vil de tro at alle priserne skal ligges sammen....

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:48

Hej Sten,

Tak for dit svar.

Ja, det er fordi trappen skal skilles af, men faktisk har vi på de efterfølgende flyers ikke givet folk et valg omkring montering. Dette er gjort fordi alle kunderne valgte inkl. montering, men jeg kan sagtens se din pointe om at flyeren skal være så let som muligt at forstå for kunden.

Fra København
Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 124
Fra  LOKALUS.dk Skrevet kl. 16:49

Jeg er enig med Sten...

Gør det meget enkelt for kunden at vælge.
Fremhæv den bedste pris og gøre det meget synligt at det er et tilbud.
Du kan have et alternativ pris, men ikke alt for mange priser...

Jeg vil putte lidt mere farve på selve flyer og gøre den mere "paf" som man ikke glemmer den.
Formålet med flyer er at de skal kontakte jer "med det samme". fremhæv telefon nr., gerne nederest på flyer'en.

Jeg ville også anbefale en simpel hjemmeside med en tilhørende e-mail, det er lidt mere troværdig end hotmail :) 

Jeg kan lave en super fed WordPress hjemmeside til jer for små penge.
Smid mig en privatbesked eller mail på jpajic@msn.com

:) 

LOKALUS    Find Online - Køb Offline  ○  www.lokalus.dk

Fra København
Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 124
Fra  LOKALUS.dk Skrevet kl. 16:50

Og jeg kan også hjælpe jer med evt. ny flyer :)

LOKALUS    Find Online - Køb Offline  ○  www.lokalus.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12891
Skrevet kl. 17:01

Helt enig med sten. 

Dine priser bør nok være inkl. moms. I øvrigt bør du nævne noget om muligheden for håndværker fradrag

Det giver ikke nogen mening at vise en trappe hvor hvert andet  trin er behandlet.  Vis instedet trappen (blikfang)   samt nogle nærbillede af en gammel slidt trin og et behandlet trin altså før og efter.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:03

polvar:
Formålet med flyer er at de skal kontakte jer "med det samme". fremhæv telefon nr., gerne nederest på flyer'en.

Nemlig - men det er også den eneste kritik af den flyer, jeg er enig i.

polvar:
Jeg vil putte lidt mere farve på selve flyer og gøre den mere "paf" som man ikke glemmer den.

Man glemmer ikke den flyer af én ganske enkel grund:
Den har et ufatteligt højt identifikationsniveau. 
Folk får praktisk talt et billede af deres egen trappe (husk alle husene har netop sådan en trappe) og en helt konkret pris på, hvad det vil koste at få en fixet.
Det er kun fint, at man kan vælge at spare 500 kr. ved at skille skidtet ad selv - Det betyder, at man føler, at man har truffet et valg, når man får det lavet - og for nogle mennesker er 4000 kr. så stor en beslutning, at det føles godt at foretage et bevidst valg. 

Flyeren er lidt "jeg har lige fixet det i Word"-agtig - og det er fint. Jeg skal ikke bruge en grafiker, men én der kan lave en pæn trappe.
Hvis der stadig er mange huse tilbage, kunne du måske få dine tilfredse kunder til at være ambassadør for dig.
Stik dem 100 kr. for hver trappe, de sælger for dig.
Nogle af dem vil måske kunne tjene hele deres trappe ind - hvis der er huse nok - så er de glade - og du er glad.

Lær af denne flyer, når du laver den næste.
Lav tilbuddet så konkret som muligt og brug et billede , hvor folk kan genkende deres egen situation.

God vind.

Hans 

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)