Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino-hjælp. Upload af foto til profil giver problemer!!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 63
Fra  Grafisk Design Fyn Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Måske er der én som kan hjælpe mig. Jeg kan ikke få sat mit billede ind på min profil. Det ligger på mit skrivebord som JPG-fil i 80x80 pixel. Når jeg henter billedet ind og trykker opdatér, - kommer der en fejlmelding så lang så lang.... (Jeg arbejder på Mac, - browser Safari og Firefox - og det er galt i begge browsere). Fejlmeldingen siger:

Server Error in '/' Application. Error in the application. Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code. Exception Details: CommunityServer.Components.CSException: Error in the application. Source Error: An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below. Stack Trace: [CSException: Error in the application.] CommunityServer.Controls.UserAvatarSubForm.UploadAvatarButton_Click(Object sender, EventArgs e) +294 System.Web.UI.WebControls.Button.OnClick(EventArgs e) +105 System.Web.UI.WebControls.Button.RaisePostBackEvent(String eventArgument) +107 System.Web.UI.WebControls.Button.System.Web.UI.IPostBackEventHandler.RaisePostBackEvent(String eventArgument) +7 System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(IPostBackEventHandler sourceControl, String eventArgument) +11 System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(NameValueCollection postData) +33 System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +5102

Nogen der ved hvad jeg kan gøre?? På forhånd tak...

A. Lykke
Grafiker
AL GRAFSIK

Grafisk Design www.algrafisk.dk

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 13:27

Hej Anette,

Jeg beklager de problemer du har oplevet med at uploade et profilbillede. Hvis du sender billedet til mig på joachim@tankefuld.dk så vil jeg fejlsøge på problemet og få lagt dit billede på. 

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 63
Fra  Grafisk Design Fyn Skrevet kl. 13:29

Hej igen

Nå idag melder den en ny fejl, når jeg forsøger at uploade: Den skriver:

Oops something went wrong!

Either the site is offline or an unhandled error occurred. We apologize and have logged the error. Please try your request again or if you know who your site administrator is let them know too.

Flere hilsner

A. Lykke 

Grafisk Design www.algrafisk.dk

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 13:44

Problemet skulle nu være løst, og jeg kan se din avatar er aktiv nu.

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)