Hejsa kære Aminoer :) Nu har jeg igennem måneder læst med på sidelinjen - nu kaster jeg mig ud i mit første indlæg herinde. Min kone og jeg arbejder på, at starte en webshop med smykker. Vi vil ligge niveauet over bijouteri er niveauet under chanit.dk/guldsmedene. Vi har et håb om, at shoppen på sigt kan køre så godt, at min kone, der er uddannet inden for guldsmedebranchen, kan passe butikken hjemmefra, så det kun er mig, der skal have et job ved siden af. -Er det mon realistisk? Nu kommer det svære så! ALLE de firmanavne vi havde tænkt på, er allerede brugt... Alt fra en stenhugger fra Srilanka, en hundekennel og endda en erotisk hjemmeside! Jeg er ved at få grå hår i hovedet, for det eneste vi mangler, er faktisk navnet! Jeg vil ikke have et navn, hvor ordet smykke/smykker indgår, da der er så mange af dem - synes personligt også, at det lyder plat ;) Vil gerne noget kort, let genkendeligt og let at stave... Men lettere sagt, end gjort...
Hvad gjorde I, da I skulle finde navn til Jeres shops? |
Er ikke sikker på om du søger hjælp til at finde på et navn? Det ville måske være nemmere hvis i vidste hvilken retning I havde i tankerne, hvor de var optagede.