Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af online smykkesalg

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa kære Aminoer :)

Nu har jeg igennem måneder læst med på sidelinjen - nu kaster jeg mig ud i mit første indlæg herinde.

Min kone og jeg arbejder på, at starte en webshop med smykker. Vi vil ligge niveauet over bijouteri er niveauet under chanit.dk/guldsmedene.

Vi har et håb om, at shoppen på sigt kan køre så godt, at min kone, der er uddannet inden for guldsmedebranchen, kan passe butikken hjemmefra, så det kun er mig, der skal have et job ved siden af. -Er det mon realistisk?

Nu kommer det svære så! ALLE de firmanavne vi havde tænkt på, er allerede brugt... Alt fra en stenhugger fra Srilanka, en hundekennel og endda en erotisk hjemmeside!

Jeg er ved at få grå hår i hovedet, for det eneste vi mangler, er faktisk navnet!

Jeg vil ikke have et navn, hvor ordet smykke/smykker indgår, da der er så mange af dem - synes personligt også, at det lyder plat ;)

Vil gerne noget kort, let genkendeligt og let at stave... Men lettere sagt, end gjort...

Hvad gjorde I, da I skulle finde navn til Jeres shops?

Fra København
Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:57

Er ikke sikker på om du søger hjælp til at finde på et navn? Det ville måske være nemmere hvis i vidste hvilken retning I havde i tankerne, hvor de var optagede.

Min blog om hjemmelavede smykker på Lav-selv-smykker.com.

Tilmeldt 23. Jan 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:03

Vi har tænkt i mange baner. Sammentrækning af vores navne, det tyrkiske ord for skat (jeg friede i Tyrkiet) m.v., men alt er optaget...

Nu mangler vi inspiration til, hvordan dælen vi så kommer på noget :)

Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 14:13

Hej der,

Vedrørende navn til jeres shop, har I nogle almindelige navne eller nogle navne der adskiller sig fra andre så er det måske en idé at bruge det på en eller anden måde.

En anden ting så ved jeg ikke hvor I skal købe smykkerne henne men er det interessant for jer så har jeg en del rigtig gode kontakter på det område, jeg bor i Thailand og er lige ved "døren". Skriv til mig på info@rainerbay.dk hvis I er interesseret.

vh

Rainer

Tilmeldt 24. Dec 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 14:27
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:00

Samosa:

Nu ved jeg ikke, om du også mente billige markedsføring!

Men der er Ihvertfald en gruppe på facebook, hvor der sælges og købes Smykker.

Der står ikke noget om reklame i OPs indlæg. Han sørger hjælp til et navn.

Prøv at find på et eller andet unikt ord, eller opfind jeres eget. Det behøver virkelig ikke give nogen mening. Ellers kan du prøve at tage to bogstaver, og sige alle mulige ord du kan finde på der starter med de to du har valgt. 

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12874
Skrevet kl. 15:10

SilenceMaria:
Nu kommer det svære så! ALLE de firmanavne vi havde tænkt på, er allerede brugt... Alt fra en stenhugger fra Srilanka, en hundekennel og endda en erotisk hjemmeside!

At navnene er brugt andre steder i verden betyder jo ikke at I ikke må bruge dem, dog men i bør undersøge om navnet er vare mærkebeskyttet.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)