Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino = Iværksætternes mafia

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Har for kort tid siden oprettet en trådamino om at jeg søger en medarbejder (http://www.amino.dk/forums/t/219551.aspx). Får et svar om at jeg skal bruge Freelancer, med den begrundelse om at det bliver "for rodet" at have disse indlæg på Debatten og at jeg får mere success under Freelancer.

Jeg tænker fair nok prøver Freelancer, lige indtil jeg finder ud af at det koster 299 + moms at udbyde en stilling. Så med andre ord, har det intet at gøre med at de kke vil have stillingsopslag på debatten, det handler jo i bund og grund om at i skal have en bid af kagen. JEG HAR INTET PROBLEM med at investere 299 på at finde en god medarbejder, det er ingenting i forhold til mange jobsites, men principielt set er det den rene mafiametode.

Hvis Support teamet SÅ BARE ville fortælle den egentlige årsag til HVORFOR mit indlæg skal flyttes over på Freelancer, eller i det mindste nævne at det ikke er gratis at lave stillingsopslag her på Amino (som jo er fuldt forståeligt i en vis grad) og at jeg skal bruge Freelancer hvor der er et gebyr, kunne de have skrevet det som begrundelse, i stedet for en eller anden dårlig undskyldning om at det er "for rodet" at have stillingsopslag i debatten.

Det var mit sure opstød - hav en god dag.
Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 12:13

Jeg synes Amino plejer at være rimelig transparent i forhold til motiver bag diverse tiltag. Mon ikke supporten antog, at du vidste hvad det kostede eller glemte at nævne det?

Fra Fredericia
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 278
Skrevet kl. 12:20

Hey R-M

Selvfølgelig er det da for at tjene penge.
Men synes det fungerer ok.

Mvh
Seref

Tilmeldt 25. Sep 13
Skrevet kl. 12:23

@Simon.

Nej det er en standard besked de har lagt ud, idét de bl.a. skriver i svaret:

"Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis -Klik her."

En opgave er gratis at udbyde, men jeg lagde et stillingsopslag op, ikke en opgave. Hvis de nu havde læst det igennem og personligt skrevet en besked, havde de jo ikke skrevet det.

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 12:29
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Nu betaler du jo heller ikke Amino plus medlemsskab, og så er det vel egentlig en luksus, at der overhovedet er en support, som kan hjælpe :)

Tilmeldt 25. Sep 13
Skrevet kl. 12:34

@Simon

Jeg elsker din ironi :)

Det er jo en KÆMPE hjælp support teamet har givet mig, ved  at låse min tråd og henvise en en service der koster penge. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:53

Hej R-M

Det sker indimellem at administratorerne og/eller supporten er lidt for hurtig på aftrækkeren når du lukker/flytter tråde - det er da også sket et par gange for mig. Så når de måske ikke at læse oplægget ordentligt igennem, eller måske er noget misforstået.

Umiddelbart virker det som om det også er hvad der er sket for dig.

Alt andet ville virke underligt, for kigger man i kategorien 

Medarbejdere, samarbejdspartnere, rådgivere, investorer m.m.

http://www.amino.dk/forums/24.aspx 

så er der da på første side adskillige indlæg hvor folk søger sælgere / partnere / elever 

Så mon ikke du bare er stødt ind i en moderator / supporter der har været lidt for hurtig på aftrækkeren? Sådan virker det i hvert fald på mig Smile

Hilsen Morten

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 12:55

Ja, alt i livet kan desværre ikke være gratis. Jeg har aldrig betalt til Amino gennem nogen af funktionerne, men har fået et kæmpe udbytte ved at hjælpe folk og selv få hjælp. Skulle det en dag komme til, at jeg søger en medarbejder så betaler jeg gerne dét det koster!

Det er selvfølgelig lidt uheldigt, at de siger det er gratis - men det er i forhold til en opgave, at det er gratis at lave et opslag. Men jeg tror det er en standard tekst som de smider ind.

Jeg er faktisk rigtig glad for, at debatten ikke bliver oversvømmet med folk som søger kapital, investorer eller medarbejdere - da det kan fjerne fokus fra de gode debatter og dermed vil Amino miste besøgende.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København
Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Min blog om hjemmelavede smykker på Lav-selv-smykker.com.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)