Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du min nye sælger? Tjen 2.000 - 3.000 pr. salg

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 11:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver en mindre virksomhed som sælger hjemmesider, mobilhjemmesider samt design og opsætning af Facebook firmasider. Jeg har brug for at få flere salg til min forretning, og i den forbindelse søger jeg en freelancer som kan påtage sig en masse salgsarbejde.

Jeg forestiller mig at du er ansvarsbevidst, du selv kan planlægge dine arbejdsopgaver - og din arbejdstid – du har en god fornemmelse for forretning og at det falder dig helt naturligt at kommunikere med kunder. Du skal kunne sætte dig grundigt ind i mine produkter, så du ved hvad du sælger.

Du arbejder på din egen måde, dvs. det du er bedst til og det du bedst foretrækker, hvad enten det kan være telefonsalg, mødebooking, direct mail eller noget helt 4. Jeg blander mig ikke, så længe du repræsenterer virksomheden på en professionel måde.

Din arbejdstid bestemmer du selv, idet du bliver belønnet efter dine resultater. Til gengæld får du en kanon god provision (mellem 2.000 og 3.000 pr. salg), og jo mere du sælger jo mere kan du tjene pr. salg da vi sammen aftaler en god bonusordning.

Du stiller selv arbejdsredskaber til rådighed, dvs. PC, telefon mv. Du arbejder enten hjemmefra, eller fra kontorlokaler i Hellerup hvor jeg sidder og arbejder fra til dagligt. Du bliver uddannet grundigt i virksomhedens produkter så du er godt rustet til at sælge dem.

Salgserfaring og uddannelse er ikke nødvendig, men foretrækkes. Bare du ved hvordan man udformer et tilbud, hvad moms er og hvordan B2B fungerer. Du vil modtage din løn som honorar i begyndelsen (jeg forestiller mig de første par måneder) og vil senere blive ansat m. fast grundløn + provision hvis vi er et godt match.

Kontakt mig på robbie.montano@live.com, send mig en kort beskrivelse af dig selv, dit CV og dine kontaktoplysninger, eventuelle spørgsmål mv., så hører du fra mig hvis det har interesse. Jeg glæder mig til at høre fra dig :)

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 11:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.

De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)