Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slut med C5, men hvad så? Economics eller Navision?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. Vi er en mindre virksomhed med 7 ansatte som igennem mange år har brugt C5 som økonomi system. Udover eget værksted og butik har vi også en webshop. Vi sælger både til private og erhverv. Vi har igennem flere år haft et meget stort ønske om at integrere vores webshop til vores økonomisystem. Vi har et godt øje til et open source system og tænker det bliver vores fremtidige webløsning. Men vi er kommet i tvivl om hvad det bedste vil være af økonomisystem. Når vi har været vant til C5 har det for os været nærliggende at tænke Navision, men er blevet i tvivl om det egentlig er nødvendigt med "så stort" et system. Vi er begyndt at overveje om Economics kunne gøre det og tænker at vi her kunne spare en del penge. Hvad er er Jeres erfaringer? Og hvad tænker i når vi har brug for at styre et værksted med timestyring, en butik, stort lager og webshopsalg? Men derudover er vi ikke meget specielle med mange forskellige ønsker.

På forhånd tak

Dorte

Tilmeldt 15. Jan 14
Indlæg ialt: 12
Fra  Preben H. Larsen, Revisor HD Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DorteLisa

Jeg kan helt klart anbefale Economics. Jeg bogfører for en hel række klienter og har med stor succes skiftet alle fra C5 til Economics. For mindre virksomheder synes jeg, At Economics er meget mere behagelig at arbejde med en C5 (og væsentlig billigere). Economics kan også sagtens klare både webshop og timestyring mm.

Hilsen Preben

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorte

Af nysgerrighed: Hvor mange personer, skal bruge systemet? Er det et par stykker på kontoret - eller skal alle 7 benytte det/dele af det?

Men du kan jo evt. prøve E-conomics 14 dages gratis demo - og se om det er noget!

Tilmeldt 23. Sep 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DorteLisa,

Min første tanke var, at NAV (Navision) er det rigtige valg for dig og din virksomhed. 

NAV vil 100 % imødekomme dine behov for lagerstyring

Omvendt så skal I selv afgøre, om I vil spare penge, eller have et optimalt program, der imødekommer af jeres behov/krav (især til lagerstyring)

Du kan læse mere om NAV her: http://www.navonline.nu/

God dag og weeekend, når du kommer dertil

C5 2014: regnskabsprogram til iværksættere

Kun 99 kr. pr. md. Læs mere på www.c5online.nu 

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

 

Vi har flere computere der skal kunne bruges samtidig så vi er reelt 8 der skal kunne være igang på én gang. Smart med den 14-dages demo - det vil vi prøve.

Tak for svaret

 

Mvh Dorte

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DorteLisa,

Det kan være en stor udfordring og skifte økonomisystem og specielt hvis man samtidig vil knytte en hjemmeside ind i systemet.

Vi har gennem tiden lavet mange opsætninger af økonomisystemer og med integrationer til hjemmesider og har her i huset både en web afdeling og en økonomisystems afdeling.

Så vi tilbyder gerne at tage en uforpligtende snak omkring hvad du har af ønsker og hvilke faldgrupper der kan risikere at være.
Du er velkommen til at kontakte mig på telefon 69 13 85 06 eller mail bpe@itbc.dk hvis det har interesse Smile

Med Venlig Hilsen
Bent B. Pedersen 

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DorteLisa, 

At vælge nyt regnskabsprogram kan være ufattelig uoverskueligt, for der er mange rigtig gode systemer på markedet til de små-mellemstore og store virksomheder. Det hele handler vel i bund og grund om funktionalitet, og hvordan det føles for dig at navigere rundt i det. De fleste systemer har prøveperioder, så jeg vil helt klart anbefale dig at tage de to systemer du står og overvejer og prøve dem af i en periode. Det handler jo i sidste ende hvad der passer bedst til både dig som person og som virksomhed.

/Anders

Tilmeldt 18. Jul 12
Indlæg ialt: 29
Fra  Info Solution ApS Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorte

 

Visma Business er et rigtig godt alternativ til C5. Se mere på vores hjemmeside www.infosolution.dk  eller ring til os på 46 969696.

 

Hilsen Klaus Laudrup Spliid

Tilmeldt 10. Jun 14
Indlæg ialt: 1
Fra  Active Business Solutions AS Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorte,

Nu er der gået lidt tid siden dit indlæg. Jeg er nysgerrig på hvad du/I har valgt af løsning/-er?

Mvh

Jesper

Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  eKontoret ApS Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Det behøver altså ikke at være kompliceret eller dyrt at skifte fra C5 til e-conomic.

eKontoret laver flere C5 -> e-conomic konverteringer hver dag.

Det er på fast pris, NO CURE NO PAY og normalt indenfor 48 timer.

Det har aldrig været nemmere at skifte ;o)

PS: Vi konverterer også fra 'næsten alt andet' til e-conomic.

Mvh

Niels Anker Johnsen

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)