Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stress som sælger!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Dec 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

kk

Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ali7400,

Her kommer nogle frie tanker fra mig af, du bestemmer selv hvordan du ønsker at tage det til dig:

Gå ned i gear imorgen, skab overblik over din økonomi, hvor meget du arbejder, find ud af mere præcist hvor god du er til at sælge - hvor meget sælger du kontra hvad det er du sælger.

Fint nok at du har forlænget kontrakten (?) i 6 måneder til, men giv den gas (istedet for at sælge mindre/gå ned i tempo) - overbevis de der syntes du gør det mindre godt - du bliver nød til at se positivt på det. Måske får du endda den lederstilling du vil have.
Brug fritiden til at lede andre muligheder i dit liv.

Kan kun læse hvad som umotivere dig, og hvad der er sket med dig (negativt), samt at du nævner det er pga. du har et arabisk navn - hmm, men hvad så med mit? Det er mega svært at udtale og skal altid staves til folk. Stadig formår jeg at være udvikler for virksomheder som er glade for mig - fordi det ikke handler om navnet, men hvor dygtig du er.

3 punkter du kunne starte med er:

1) Stop med at finde på undskyldninger. Hjælper ikke!
2) Find ud af hvor du står i livet, få overblik. Hvad gør dig glad? Drop "drikke i weekender og ryge lidt sjov og ballade", det lyder du jo ikke særlig stolt over. Brænder du for at sælge?
3) Vær optimistisk - måske var det godt du ikke fik den lederstilling alligevel. Tænk over det.

Håber du kommer på sporet igen! Held og lykke.

Mvh
Azddin Benberkan 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)