Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook / affiliate mm

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense SV
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksættere,

Jeg er kørt træt i mit nuværende job og søger og læser omkring iværksætteri, har også snust lidt til det før.

Men nu er jeg kommet frem til, at jeg vil gå andre gange og tjene på at være selvstædig.

Jeg har læst meget omkring facebooksider, har derfor lavet en dansk og udenlandsk side. Den udenlandske markedsfører jeg i Tyrkiet, Japan, USA, Kina, Tyskland, Danmark mfl og det går stærkt nok. Bruger 10 dollar på det hver dag pt.

Jeg undersøger også affiliate sider, såsom MikkelsenMedia mfl. som jeg kan bruge og tjene penge på.

Jeg ved, at det tager mange timer og kræfter i starten og bagefter ved, at holde det ved lige. Tænker at jeg som minimum skal op på 20.000,- pr måned.

Nogle gode råd om hvilke medier, kampagner og annoncering ?

Mvh

Martin 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:22

Martin Elnegaard:
Jeg undersøger også affiliate sider, såsom MikkelsenMedia mfl. som jeg kan bruge og tjene penge på.

Så vidt jeg ved, er MikkelsenMedia konkurs, og det er ret lang tid siden.

Prøv dig hos EuroAds, Partner-Ads eller Tradedoubler mener jeg det hedder.

Det bedste du kan gøre er, på trods af at du er træt af dit arbejde, at blive hængende endnu. 20.000 pr måned på affiliate er virkelig ikke særlig nemt at opnå indenfor en lang tid - medmindre man knokler vanvittig hårdt på.

Derudover, hvad har du af interesser? Jeg havde en affiliate side med sexlegetøj og lingeri, og selvom frække kvinder i lingeri er sjovt nok at glo på, stod det mig ud af halsen at skrive om. Siden er givet væk, og har kun tabt mig penge. Så vælg noget der fanger din interesse, for du vil spendere meget tid på det.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 21:07
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)