Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til design af sidebanner

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger en der til fuld tilfredshed kan lave og designe et nyt sidebanner til min webshop - den skal ikke kun være kønnere end den jeg selv har lavet, men den skal være meget kønnere end den :) Søger en der virkelig kan sit kram og ved hvordan tekst og billeder sættes op på bedst mulige måde.

Banneret skal være 160 pxl i bredden og indeholde samme tekst og billedgrafik som ses på det nuværende sidebanner - Det er det ude i siden af shoppen lige under kategorierne.

Se banneret her

Kontakt mig gerne med eksempler på tidligere arbejde

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 21:09

Kan tillægsmæssigt sige, at banneret meget gerne må se relativt professionelt ud, samtidig med at det vil passe ind på siden

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 22:27

Hej Allan, en konstruktiv kommentar.

Banneret indeholder primært tekst + to små kortikoner. Hvorfor laver du det ikke bare som rigtig tekst? Du linker til handelsbetingelser fra banneret, men det har man ingen idé om, da teksten handler om, hvorfor man skal købe hos Lepong. Desuden er teksten man ser når musen ruller over "Advertising". Kunne måske være "Klik her for at læse vores handelsbetingelser"

Mvh. Daniel

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:50

Hej Daniel

Mange tak for feedback - vil bestemt kigge på det :)

Opgaven er desuden løst, derfor søges der ikke længere :)

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 23:10

Alletiders, Allan. Fik også lige banket et banner sammen, men det er jo lige meget nu Big Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)