Hej Amino-læsere! Jeg har fået en idé til hvad, der skal blive til et nyt tøjmærke. Mit kendskab til, at starte en ny virksomhed op, er minimal - så jeg har brug for jeres hjælp! ;) Som start vil jeg blot sælge en enkelt t-shirt, som måske kan komme i flere varianter. Jeg skal derfor have oprettet en simpel hjemmeside, men hvordan søren gør man det? Og hvor finder jeg min leverandør af t-shirtene? Jeg har idéen, så nu skal den "blot" realiseres. Håber I vil hjælpe! :D |
Hej.
Jeg ville søge lidt i gamle tråde på amino. For der er et hav af folk, der spørger omkring "Start af tøjmærke".
Hvis du skal have billige t-shirts, så prøv at søg på noget i retningen af : wholesale t-shirts - label free t-shirt - wholesale label free clothing. Så skuller der gerne dukke mange billig leverandøre frem og i forskellig kvalitet ala. http://www.polo-shirts.co.uk/ Men er sikkert masser.
Så skal du selvfølgelig finde nogen der kan trykke dit logo osv på. Man kan nok også finde nogen der kan levere det hele fra et sted, meeen så skal man nok op i 500+ stk. for at det er billigt