Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo design

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 5
Fra  Njord Risk IVS Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er der nogle der kan anbefale nogle gode sites hvor man kan få designet logo uden at det koster en formue ?

Peter

Njord Risk

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 11:39

Der er mange her på Amino der giver gode tilbud, eller kan du bruge sider som f.eks. 99designs.com

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 70
Fra  Luttermann Design Skrevet kl. 11:59

Hej Peter

Nu er det jo nok ikke en formue du skal af med for at få et logo designet af fx mig eller en anden grafisk designer herinde.

Jeg har som sådan ikke meget imod de forskellige design hjemmesider, dog vil du ikke få den samme personlige kontakt og fleksibilitet som hvis du handler direkte med en grafisk designer.

Yderligere føles det lidt som en kniv i ryggen, når man selv som hårdt kæmpende amino prøver at få det hele til at hænge sammen, når man gang på gang læser om henvisninger til disse sites.

Jeg har selv designet ting på 99designs.com og var selv frustreret over ikke fuldt ud at vide hvad konkurrenceholderen/kunden ønskede fordi der mangler kommunikationen mellem kunde og designer. Ud over det så er præmien/prisen normalt ikke lavere end hvis en enkelt grafisk designer er hyret til at lave jobbet..... og er det så ikke bedre at have en direkte kommunikation med personen der laver arbejdet for en, så man er sikker på at få det man vil ha'?

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 09:31

Jacob Luttermann:
Yderligere føles det lidt som en kniv i ryggen, når man selv som hårdt kæmpende amino prøver at få det hele til at hænge sammen, når man gang på gang læser om henvisninger til disse sites.

Mener bestemt også at dem herinde skal bruges først så det var ikke for at ødelægge noget for jer at jeg foreslog det, men det er jo et alternativ.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:40

Du får inden for et par timer, 5-10 gode bud hvis du bruger Amino Freelancer og det er 100% gratis.

De bedste hilsner

Martin

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 00:07

vil meget gerne høre hvad logoet skal designes til, evt nogle krav, eller bare hvad du havde forestillet dig så vil jeg godt give en eller flere ideer og koster intet!
hvis det lyster, kan du kontakte mig på mail: martinjuuljensen@live.dk 

www.martinjuuljensen.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)