Hvis man skulle have en privatperson til at lave en hjemmeside billigt. Hvad vil det så koste? Og det er ikke fordi jeg mangler en person til det, men mere selv har tænkt på om jeg kunne hjælpe nogen med at lave hjemmesider lidt a la min egen: http://www.billigovernatningnordjylland.dk/
Det kan man altså ikke svare på, det afhænger af din erfaring, hjemmesidens kvalitet, system, den service, du tilbyder. Prøv i stedet at spørge dig selv, hvad du er klar til at arbejde for, og om hjemmesiden er det værd for kunden? :)
Som Louise siger, er det rigtig svært at svare på. En anden ting er også, at der efterhånden er ret mang værktøjer til at lave en hjemmeside selv.
Men, prøv evt. at regne i timer. Hvor mange timer har du fx. brugt på din egen side og gang det op med en timepris du vil du arbejde for. Er den pris realistisk?
Ellers søg lidt på nettet. Mit indtryk er at priserne starter ved de 4000kr. og opad.
Det er virkelig svært at sætte en pris på en hjemmeside. Spørgsmålet er måske også i hvor høj grad du kan sørge for at kunden ikke skal bruge unødig tid ved alle de fejl man ofte laver ved at bruge de gratis værktøjer. Selvom det er nemt at lave en simpel hjemmeside idag, så er man i de fleste tilfælde meget begrænset. Prisen afhænger nok også af den support du yder efter oprettelsen af siden