Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken payment gateway?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg er ved at nå til vejs enden med min nye webshop. Det eneste jeg mangler er payment gateway. Jeg aner ikke hvad jeg skal købe eller kigge på for den sags skyld. til det vil jeg spørge om nogen af jer kan anbefale noget brugbart, der virker godt.

Min webshop er ikke så stor så regner ikke med så mange bestillinger i starten.. 

Så jeg søger en payment gateway, der er billig, men med den eneste ting, at man skal kunne betale med VISA Dankort og MasterCard

Håber virkelig at der er en som kan hjælpe mig! :-)) 

Vh Magnus

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 02:14

Hej Magnus, 

Den bedste løsning er uden tvivl at du får en indløsnings-aftale ved NETS (tidligere PBS) og herefter vælger enten QuickPay eller ePay som betalingsgateway. 

Jeg mener det koster omkring 1.000 til 1500 at få indløsnings-aftalen og priserne for gateways kan du se på deres hjemmesider, det ligger på omkring 200 til 300 pr måned. 

Alternativt og som en start kan du tage www.ewire.dk - her er du i gang hurtigt og nemt. 

De tager så en procentdel af dit salg ved hver ordre (ligesom PayPal), men det er en god måde at starte ud på, så du kan få nogle kunder igennem og se om potentialet for shoppen er der. 

Knæk og bræk med det :)

Kristian Ole Rørbye

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 06:34

Jeg vil opdele det sådan, at du har 2 overordnede muligheder:

* Egen indløsningsaftale og gateway
* Benytte PayPal, Ewire, Paymill, 2CheckOut.com o. lign (er ikke sikker på, at du kan tage imod det rene Dankort her), 

Hvis du vil have din egen indløsningsaftale og ønsker at tage imod det rene Dankort kommer du ikke uden om, at have en indløsningaftale med NETS/TELLER. Til de andre kort, kan du bruge andre indløsere. Derudover skal du have en gateway, som kunne være fra QucikPay eller Epay. QucikPay har en list over indløsere her: http://quickpay.dk/acquirers/

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:07

Mange tak for hjælpen, jeg vil undersøge diverse foreslag i er kommet med! 

vh  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)