Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejds-skjorte eller Polo med logo på henholdsvis bryst og krave

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Som set i overskriften mangler jeg et sted hvor jeg kan bestille enten skjorter eller polo'er, og hvor man kan få logo'et på Bryst og på kraven. Nogen som kan anbefale noget?

På forhånd tak.

Mvh. Casper

Fra Malling
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 48
Fra  Pro-Dress.com ApS Skrevet kl. 22:47

Hej Casper

Du skal være mere end velkommen til smide mig en mail på: mail@pro-dress.dk eller gi os et ring på 24 45 76 62, med hvilke skjorte/ poloer "modeller" og farver samt størrelser du ønsker dig og send mig også en pdf fil med dit logo. Også her må du gerne beskrive hvor stort logoet skal være og hvormange logo du skal bruge, for så kan vi hente et tilbud hjem til dig på logotransfere (det er dem man påvarmer på tøjet). Herefter vil jeg lave et rigtig godt tilbud til dig.

Efter mange års erfaring med profilbeklædning/ arbejdstøj med logoer, har Jeg startet mit eget firma som hedder: www.Pro-Dress.com 

Vi har et stort bredt udvalg inden for arbejdstøj, du kan se nogle af de største og bedste arbejdstøj mærker her:

* Arbejdstøj

* Mascot

* Kansas

* Helly Hansen

Endnu en glædelig nyhed dig og alle dine/ jeres medarbejder, vi har fået et nyt betalingssystem tilknyttet vores Webshop som hedder ViaBill 
Betalingssystemet virker sådan at man kan købe alle de vare som de ønsker for KUN kr. 1,- og resten af beløbet kan man betale når de "vil" f.eks over 3, 6 eller 12 måneder. 
Vi kan selvfølgelig også lave hele alm. faktura
Håber at høre fra dig igen.
For vi vil glæde os til at modtage din forspørgsel 
Med venlig hilsen
Mikkel Christiansen
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:53

pro-dress.com:

Vi kan selvfølgelig også lave hele alm. faktura. 
Håber at høre fra dig igen.
For vi vil glæde os til at modtage din forspørgsel 
Med venlig hilsen
Mikkel Christiansen

Hvor store størrelser kan du klare poloer i?

Fra Malling
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 48
Fra  Pro-Dress.com ApS Skrevet kl. 13:00
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)