Jeg har ikke en anden måde at kontakte dig for at sende dig denne e-mail. Jeg er fortvivlet og mit hjerte
bløder for dette øjeblik jeg skriver dette budskab. Jeg håber du vil give særlig opmærksomhed. Jeg skriver denne e-mail, fordi jeg er godt klar over, at vi ikke kender, men det forhindrer ikke denne
handling fra mig. Mit navn er Marcel Pierre Leiby født 17 marts 1948 i Québec, Canada, men en eller anden grund
blev jeg en eventyrer på jagt efter hvad som helst. Grunden til jeg kontakte dig er: Jeg vil gå gennem din kanal til en velgørende organisation i dit område.
Det er en gave eller anden måde, og det stiger til $ 2 millioner. Min civilstand er sådan, at jeg ikke har
nogen kone og endnu færre børn, til hvem jeg kunne videregive denne arv, og jeg nu lider af en tumor i halsen, så jeg er dømt til en sikker død.
Det er derfor, jeg gerne vil hjælpe børn i nød ved at give dig denne arv at gøre denne velgørenhed.
Hvis du er enig, vil jeg gerne have følgende oplysninger: • Dit fulde navn, • Dine kontakter, • Et faxnummer, hvis muligt.
Jeg beder dig om at give øre til mit forslag, fordi jeg regner med din goodwill og også den korrekte anvendelse
af disse midler til dette arbejde.
Mvh
Marcel Pierre Leiby E-mail: marcel.pierre.leiby@gmail.com
Jamen så klart - Jeg vil rigtig gerne bruge $2millioner på godtgørende formål... Min formue er næsten uddød, og trænger derfor til en økonomisk indsprøjtning.
Mit fulde navn er: Anders Sand
Min kontakt info: Paradisæblevej 111, 2165 Andeby, Danmark
Altså kære aminoer.. Jeg er dybt skuffer over at i ikke har tilbudt Marcel og betale diverseomkostninger der er forbundet med og give jer de penge.. Jeg er åben bart den eneste som tager emnet seriøst nok.. :D
Det giver jo meget logisk mening at man har 2 mil, men liiiiiige skal bruge 5000USD for at løse papirene..