Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragtløsning og integration i CMS-system

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Dec 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino-brugere

Jeg er igang med at kigge efter en fragtløsning til min kommende webshop.
Valget står selvfølgelig imellem de to store, Post Danmark og GLS.

Derfor vil jeg godt høre jer herinde om der er nogen der har erfaringer mht. priser, brugervenlighed, muligheder osv. og evt. hvad i foretrækker og vil anbefale af fragtløsning.

Hvis vi så skal se på nogle krav, vil jeg nok foretrække det billigste samtidigt med at jeg selvfølgelig gerne vil betale lidt ekstra, hvis den ene fragtløsning bare er bedre og det værd.

Udover det er der også det med integration i mit CMS-system som nok er det vigtigste.
Jeg bruger Wordpress og plugin'et Woocommerce, og lidt på bar bund mht. det med integration af fragt.
Kan både Port Danmark og GLS integreres i Woocommerce og hvordan gør man evt?

Jeg har kigget lidt efter et plugin, men er ikke rigtigt kommet frem til det helt store.

Håber der er nogen der kan hjælpe! På forhånd tak! 

Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 08:11
Tilmeldt 11. Dec 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:34

Tak for det Timmi!

Andre der evt. har links eller kan forklare om og hvordan man gør det med GLS, hvis det ender med at blive det??

Og er der nogen der vil skrive deres mening og erfaring med de forskellige fragtfirmaer sådan, at jeg kan få et bedre overblik over hvad jeg skal vælge? :)

Fra København
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:52

Hej Lethdk

Jeg ved naturligvis ikke hvor, du er henne i processen. Primo marts lancerer vi vores løsning ud af beta, hvor du via et simpelt API kan bruge både Post Danmark og GLS. Vi supporterer selvfølgelig valg af udleveringsted, samt at få label, bestille pickup og få track'n'trace.

Vi tilføjer løbende herefter fragtudbydere på vores platform, herunder bl.a. swipbox.

Du kan læse mere om vores løsning her: http://shipbeat.com/ 

Du er også meget velkommen til at kontakte mig direkte på ks@shipbeat.com eller på tlf. 30740516

Fra Herning
Tilmeldt 19. Jul 08
Indlæg ialt: 71
Fra  Webshipr.com Skrevet kl. 13:26

Hej,

Integration med GLS kan indtil videre være vanskeligt at få til at spille, idet GLS ikke har et direkte API der kan integreres op imod.

Mange vælger derfor Post Danmark, som nu også har fået "Pakkeshop", i og med at du selv kan vælge afhentnings sted når du som kunde bestiller i en Webshop, og pakken skal sendes via Post Danmark.

Du kan kontakte Post Danmark Erhverv og få en aftale med dem, og samtidig blive oprettet i deres pakkesystem som hedder Pacsoft, og samtidig få aktiveret API på din konto.

Der hvor din udfordring kan være er at få Post Danmark integreret i din Woocommerce shop.

Webshipr, som jeg repræsenterer er en platform som formidler denne integration, og som samler labels, tracking og meget mere så det er nemt og tilgængeligt både i din Webshop og i Webshipr Portalen..

Det er nemt og hurtigt at komme igang, og du kan prøve det 30 dage gratis uden binding.

Har du spørgsmål til ovenstående på du endelig skrive her eller maile mig på tha@webshipr.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)