Vi har valgt at importere de bedste reservedele på markedet (A+) samt original kvalitet, hvilket kommer vores kunder til gavn. Vores reservedele er i højeste kvalitet, så selvom du vælger at købe en reservedel fra os, som ikke er original vil den stadig være i samme kvalitet, som din gamle originale del. Alle reservedele til mobiltelefoner kan skaffes – så bare spørg efter det, hvis du søger noget specifikt. Der er også mulighed for at få tilsendt en prisliste til både små og store kunder. Hvis du har en shop der reparerer eller sælger reservedele, vil vi meget gerne snakke med dig, så vi kan se om et samarbejde kunne være en ide. Vi kan også skaffe alt i tilbehør, covers, ladere m.m Link til hjemmeside med prislister til private:
Bemærk at disse priser er ved køb af 1 stk. og at vi derfor sagtens kan komme med nogle bedre priser ved større køb. Har du nogle spørgsmål? Kontakt: |
Hej Peter..
Har lige haft en mail mailkorrespondance med Baris og han fortæller mig at jeg ikke kan købe 1 stk fra jer??
kan se du skriver her og på jeres hjemmeside, at der godt kan købe 1 stk af gangen??
DanDele:Uddrag fra prisliste (Ved køb af 1 stk.)
iPhone 5
LCD & Digitizer A++ Sort/Hvid Kr. 650
iPhone 4/4s
LCD & Digitizer Sort/Hvid Kr. 250
Bag glas Sort/Hvid Kr. 50
Farveskift (alle farver) Kr. 350
Batteri Kr. 80
vil rigtig gerne bruge jer som Leverandør af reservedele, men som nystartet firma, har jeg ike råd/lyst til at have en varelager.
med tiden ville det ikke være usandsynligt at jeg vil aftage flere antal, men ikke lige pt..
Håber du kan forklare mig lidt mere omkrig de forskelle der er i den mail i sender, og det som står på hjemmesiden og her.
På forhånd tak
Dennis Iversen
pc-nord.dk
info@pc-nord.dk