Som overskriften siger, så er jeg nysgerrig om idéerne kan slippe op? Altså om der om nogle år ikke kan nytænkes nyes realistiske idéer for iværksættere?, fordi alt stort set er opfundet?.
jeg tænker ikke på alt det tekniske som iPhone og alt det der, men for de mindre opfindsomme idéer.
Som overskriften siger, så er jeg nysgerrig om idéerne kan slippe op? Altså om der om nogle år ikke kan nytænkes nyes realistiske idéer for iværksættere?, fordi alt stort set er opfundet?.
jeg tænker ikke på alt det tekniske som iPhone og alt det der, men for de mindre opfindsomme idéer.
mvh :-).
jeg tvivler :)
for som samfund rykker vi heldigvis altid, om det er fremad eller tilbage kan diskuteres - men samfundet vil altid være en dynamisk entitet, der evolutionerer, og med evolution kommer til at få nye mangler der skal findes løsninger på.
for som samfund rykker vi heldigvis altid, om det er fremad eller tilbage kan diskuteres
Det er jeg også enig i, vi er et land som hele tiden udvikler os, godt eller dårligt, men udvikling er der, og så er der jo hele tiden noget der kan forbedres.