Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan iværksætteri slippe op?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger, så er jeg nysgerrig om idéerne kan slippe op? Altså om der om nogle år ikke kan nytænkes nyes realistiske idéer for iværksættere?, fordi alt stort set er opfundet?.

jeg tænker ikke på alt det tekniske som iPhone og alt det der, men for de mindre opfindsomme idéer.

mvh :-).

Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 22:36

Eriksam:

Som overskriften siger, så er jeg nysgerrig om idéerne kan slippe op? Altså om der om nogle år ikke kan nytænkes nyes realistiske idéer for iværksættere?, fordi alt stort set er opfundet?.

jeg tænker ikke på alt det tekniske som iPhone og alt det der, men for de mindre opfindsomme idéer.

mvh :-).

jeg tvivler :)

for som samfund rykker vi heldigvis altid, om det er fremad eller tilbage kan diskuteres - men samfundet vil altid være en dynamisk entitet, der evolutionerer, og med evolution kommer til at få nye mangler der skal findes løsninger på.

Mvh.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 22:37

Der vil nok altid være noget man kan forbedre så jeg tror ikke det slipper op ! 

Tilmeldt 8. Aug 13
Skrevet kl. 22:38

Tak for svar :-).

Tilmeldt 8. Aug 13
Skrevet kl. 22:38

Okay, tak for svar (Y)

Tilmeldt 8. Aug 13
Skrevet kl. 22:45

Vil gerne gøre flere svar/meninger, hvis der er nogen der har noget på hjertet ;-)

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 22:55

for som samfund rykker vi heldigvis altid, om det er fremad eller tilbage kan diskuteres

Det er jeg også enig i, vi er et land som hele tiden udvikler os, godt eller dårligt, men udvikling er der, og så er der jo hele tiden noget der kan forbedres. 

Så det sker nok aldrig. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)