Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg bliver så glad vis der er en som kan hjælpe

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra københavn
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 46
Fra  AlphaLine Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminofolk

Jeg går snart i luften med et nyt site og i den forbindelse skal jeg havde lavet nogle kontrakter en af dem er en kontrakt mellem mig og leverandør da det er en form for dealsite 
hvor jeg formidler en vare/event til en kunder, altså kunden betaler på siden og jeg afregner med leverandør bagefter,, er der nogle her som kan anbefale en billig advokat ?
Og er der nogle som ved om der er en form for standard kontrakt som man kan tilpasse i sammen arbejde med en advokat.? Mvh Robin

Fra Norge
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 109
Fra  Nordic IQ Skrevet kl. 21:31

juf.dk - Der er sikkert en advokat der ligger inde med nogle standard versioner af de kontrakter du mangler. :)

Fra københavn
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 46
Fra  AlphaLine Skrevet kl. 21:49

Tak Tommy

Der vil jeg gå ind og kigge

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 22:01

Robin:

Kære Aminofolk

Jeg går snart i luften med et nyt site og i den forbindelse skal jeg havde lavet nogle kontrakter en af dem er en kontrakt mellem mig og leverandør da det er en form for dealsite 
hvor jeg formidler en vare/event til en kunder, altså kunden betaler på siden og jeg afregner med leverandør bagefter,, er der nogle her som kan anbefale en billig advokat ?
Og er der nogle som ved om der er en form for standard kontrakt som man kan tilpasse i sammen arbejde med en advokat.? Mvh Robin

Fedt at du ved at ved at lave en deal side, jeg troede ellers markedet var proppet af dem, men du har nok sikkert fundet dig et niche emne.

Prøv tag et kig på http://www.dokumenter.dk/ de har mange forskellige kontrakter som man kan købe for billige penge.. Du skulle nok have mulighed for at finde noget du kan bruge og tilpasse til dit behov evt. sammen med en advokat.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 00:56

https://itwebsite.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)