Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt it forum.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

2 af mine bekendte har lige startet et nyt forums site op, Hvor man kan stille spørgsmål og svar om alt omkring it & Kodning.

Jeg synes at denne ide er kanon god og derfor vil jeg lige reklamere for den her inde. Tjek den ud på www.kodecenter.dk

Skriv venligst hvad i syntes. :)

På forhånd tak.

Med venlig hilsen Mark jensen. Tlf: +45-30428393 Messengar :info@jj-electronic.dk Mail: info@jj-electronic.dk Skype: JJ-Electronic. Url: http://www.jj-electronic.dk
Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 21:30

Thjaa.. det bringer ikke rigtig noget nyt, som et utal af andre fora ikke har, på banen.

Hvad skulle motivere mig til at spørge/svare der i modsætning til alle de andre IT-fora der findes?

Er der nogle specielt dygtige mennesker som jeg ved læser mine spørgsmål og som jeg bare må komme i "kontakt" med?

Hvad får jeg personlig ud af at besvare spørgsmål? Penge, respekt fra 1000'vis af andre mennesker der besøger det eller?

De første 5 fora handler om regler, nyheder, forslag m.v. og er egentlig ikke rigtig relevante for mig, hvis jeg bare vil have hjælp til et problem. Så er der 6 kategorier dedikeret til et par programmeringssprog og derefter 3 kategorier til snydekoder. For mig virker det lidt som en rodebunke af emner, der ikke har ret meget med hinanden at gøre. Er det et spilforum eller er det et udviklingsforum?

Teknisk set er det ikke andet phpBB-board der har fået sat et logo ind og oprettet et par kategorier, uden indhold, så at vurdere det ud fra et teknisk synspunkt er næsten lidt ligegyldigt, da det ikke er noget der ikke kan sættes op på 15 min på et 9 kroners webhotel.

At den mest fyldte kategori er "Andet" og indeholder 3 indlæg hvoraf de 2 handler om "spank Bill Gates" og  "Bill gates får en lagkage i hovedet", siger lidt om seriøsiteten, og jeg tror ikke at dine to bekendte skal forvente at tiltrække ret mange spændende personer der rent faktisk ved noget om  de forskellige programmeringssprog, som der lægges op til debat omkring.

Medmindre de strammer gevaldigt op og indser at det at opstarte et populært forum kræver lidt mere end at installere en gratis applikation på et webhotel, så tror jeg næppe det bliver nogen størrer success. Men det skal da nok være meget sjovt for de 2 gutter at lege med det og forsøge at overbevise venner og bekendte om at de skal bruge det m.m, så held og lykke til dem. Lidt har også ret og så skader det jo ikke rigtig nogen. :-)

Fra Herning
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 21:39

Hej oscar.

Jeg sagde noget i den retning til dem. Og at hvis de skulle have noget ordtenligt skulle de få udviklet et forum istedet.

Dit kritik er taget til sig og de vil arbejde på det

Skulle hilse og sige tak :)

Men alså Jeg tror alligevel på ideen da jeg ved de er meget kreative og har stor viden omk. programmering osv..

Men ja måske skulle de lige fjerne det med bill gates ;)

Men tak for svaret endu engang :)

Med venlig hilsen Mark jensen. Tlf: +45-30428393 Messengar :info@jj-electronic.dk Mail: info@jj-electronic.dk Skype: JJ-Electronic. Url: http://www.jj-electronic.dk
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)