3Dpdf.dk sælger pdf-brochurer, indeholdende interaktiv 3D geometri. 3Dpdf er en "ny" teknologi til visning af 3D i pdf dokumenter. Åben pdf-dokumentet i det gratis program Adobe Reader, og ROTER og ZOOM i 3D med musen. - se evt. følgende eksempler: http://www.3dpdf.dk/documents/VolaHV1_Brushed.pdf http://www.3dpdf.dk/documents/VolaHV1_Chrom.pdf - flere eksempler findes på www.3Dpdf.dk (denne side skal også opdateres, evt. laves helt om hvis du synes) eller www.libak.dk En typisk kunde kunne være en virksomhed der markedsfører lidt dyrere og komplicerede produkter. De har måske allerede brochure liggende på hjemmesiden som pdf-dokumenter, og vil derfor nemt kunne se værdien i at få opgraderet disse med interaktivt 3D indhold. Da jeg har travlt med min Ingeniørvirksomhed, bliver det DIG der kommer til at drive det. Det eneste jeg kommer til at bidrage med, er ressourcer til leveringen af selve ydelsen, teknisk support, samt lidt vedr. de overordnede retningslinjer. Der rette kandidat er først og fremmest verdensmester i opsøgende salg til virksomheder. Dette er vigtigt da 3Dpdf er en relativt ny og ukendt teknologi. Du er sandsynligvis allerede selvstændig - evt. med et reklamebureau, med en eksisterende kundekreds - men er måske blevet træt af at konkurrere med 10000 andre reklamebureauer om de samme ydelser. Du skal have alle remedier til selv at gå i gang med salgsarbejdet, som f.eks. telefon, bil og hvad du ellers mener er nødvendigt for at komme i gang. Du vil til gengæld få alt den tekniske opbakning du har behov for, samt et helt produktionsapparat stående klar til at tage dine opgaver ind! Vær med til at sparke denne nye og spændende teknologi i gang kontakt Jesper vha. en af ovenstående hjemmesider, eller måske her igennem Amino (jeg er ny her:) |
Hej Jesper
Hvorfor integrere dine 3d visninger i et pdf dokument som man tilmed skal downloade, når de sagtens kan implementeres i en online løsning - fx. et online katalog, eller som selvstændige filer i java, flash, html5?
Det er ikke for at skyde din ide / produkt ned - jeg er blot nysgerrig rent teknisk :)
Hilsen Morten