Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner(e)/ forhandlere/ Salgsdirektør søges til 3Dpdf.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

3Dpdf.dk sælger pdf-brochurer, indeholdende interaktiv 3D geometri. 3Dpdf er en "ny" teknologi til visning af 3D i pdf dokumenter. Åben pdf-dokumentet i det gratis program Adobe Reader, og ROTER og ZOOM i 3D med musen.

- se evt. følgende eksempler:

http://www.3dpdf.dk/documents/VolaHV1_Brushed.pdf

http://www.3dpdf.dk/documents/VolaHV1_Chrom.pdf

- flere eksempler findes på www.3Dpdf.dk (denne side skal også opdateres, evt. laves helt om hvis du synes) eller www.libak.dk

En typisk kunde kunne være en virksomhed der markedsfører lidt dyrere og komplicerede produkter. De har måske allerede brochure liggende på hjemmesiden som pdf-dokumenter, og vil derfor nemt kunne se værdien i at få opgraderet disse med interaktivt 3D indhold.

Da jeg har travlt med min Ingeniørvirksomhed, bliver det DIG der kommer til at drive det. Det eneste jeg kommer til at bidrage med, er ressourcer til leveringen af selve ydelsen, teknisk support, samt lidt vedr. de overordnede retningslinjer.

Der rette kandidat er først og fremmest verdensmester i opsøgende salg til virksomheder. Dette er vigtigt da 3Dpdf er en relativt ny og ukendt teknologi. Du er sandsynligvis allerede selvstændig - evt. med et reklamebureau, med en eksisterende kundekreds - men er måske blevet træt af at konkurrere med 10000 andre reklamebureauer om de samme ydelser. Du skal have alle remedier til selv at gå i gang med salgsarbejdet, som f.eks. telefon, bil og hvad du ellers mener er nødvendigt for at komme i gang.

Du vil til gengæld få alt den tekniske opbakning du har behov for, samt et helt produktionsapparat stående klar til at tage dine opgaver ind!

Vær med til at sparke denne nye og spændende teknologi i gang Big Smile

kontakt Jesper vha. en af ovenstående hjemmesider, eller måske her igennem Amino (jeg er ny her:)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:34

Hej Jesper

Hvorfor integrere dine 3d visninger i et pdf dokument som man tilmed skal downloade, når de sagtens kan implementeres i en online løsning - fx. et online katalog, eller som selvstændige filer i java, flash, html5? 

Det er ikke for at skyde din ide / produkt ned - jeg er blot nysgerrig rent teknisk :)

Hilsen Morten

Fra Køge
Tilmeldt 20. Jan 14
Skrevet kl. 15:54

Hej Morten

Jeg er godt bekendt med webgl i html5, og java, og synes også det er smart - kender dog ikke flash løsningen. Disse løsninger er imidlertid alt for besværlige til mig - jeg vil have en forlængelse af noget der allerede bruges hos mange af mine kunder (pdf) Disse kan også sendes pr, mail. Endvidere har man nogle seje muligheder for at lave interaktive styklister, man kan måle, og sætte kommentarer i 3D modellen oma. Nårh ja, så synes jeg egentligt også at 3D modellerne i 3Dpdf ser meget bedre ud :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:00

Hej igen

Jeg har solgt lignende løsninger - blot var det ikke 3d modellering, men billeder skudt med 5-10grader intervaller. Det er dæleme svært at sælge. Med mindre din pris er super super konkurrencedygtig og alt arbejdet er automatiseret....

Men det er godt nok lidt tid siden, så måske ser markedet anderledes ud i dag. Under alle omstændigheder er det et fedt medie :=)

Overvej evt. at tilføje hotspots - blot for at få en anden dimension ind i din interaktivitet Smile

Hilsen Morten

Fra Køge
Tilmeldt 20. Jan 14
Skrevet kl. 14:45

Hej Morten..

Tak for din feedback.

Jeg kan forstå, at det i hvert fald ikke var noget du ville gå i gang med. Blot for at jeg kan se, om vi taler om det samme, har du så ikke et eksempel på din lignende løsning i flash?

Vedr. omkostningsniveauet, så regner jeg heller ikke med at kunne fakturere det samme som når jeg designer filtersystemer til mine norske O&G kunder. Omvendt vil jeg sige, at det at jeg har kunne fremvise mine designs til design review møder vha. 3D pdf, har været en stor del af forklaringen på hvordan jeg bliver ved med at få opgaver.

Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår din løsning med billeder 5-10° vinkel, men blot for eksemplets skyld, kan du her se en anden løsning, hvor jeg har brugt en 3D scanner - jeg synes selv det er lidt "nice" 

Anyway, det jeg leder efter, er ildsjæle, der lige som jeg selv, tror på synergien i et samarbejde mellem mennesker der har forskellige styrker - og som i den forb. tror på at 2+2 kan give 5 ;-)

Fra Køge
Tilmeldt 20. Jan 14
Skrevet kl. 14:46
Fra Køge
Tilmeldt 20. Jan 14
Skrevet kl. 19:17

Faldt lige over dette gamle indlæg...morten havde sq ret..3Dpdf er der ingen der vil betale for;)

Jeg må vist hellere holde mig til noget jeg er god til

Men tjek alligevel lige denne 3D Laserscanning

Mvh www.Libak.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)