Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg går og mangler en samarbejdspartner. Er det noget for dig?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Los Angeles
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig,

Jeg går ud fra at du er en smule nysgerrig siden du klikket dig ind på tråden og bare det at du gider at tage dig tid til at læse dette, skal du have stort tak for.

Ser du, jeg er ikke særlig gammel (20år, d.27 jan-14) og primært også derfor jeg mange gange ikke bliver taget særlig seriøst, men trods min alder, betyder dette at jeg er dum og ingen erfaring har - nej vel?

Jeg har gået rundt med en ide i noget tid nu, en ide som jeg mener er virkelig god. Jeg har arbejdet lidt hist og pist på den, men jeg kan virkelig ikke komme videre, på egne ben. Jeg har brug for hjælp, brug for en person, som tænker ligesom mig. Men dog har mere erfaring med softwares, såsom programmering og kodering. Jeg er ikke komplet dum på Softwares, bare ikke god nok..

Jeg har set filmen ''The Social Network'' og vil nødig ende som de to brødre og du så ender som Mark Zuck. Men det behøver heller ikke være sådan.. For det jeg søger, er ikke kun en samarbejdspartner men også en partner in crime, en ven, en kollega. Og ikke mindst: en person som jeg kan stole på.

Spørgsmålet er så bare: Er det overhovedet muligt; Er det for riski? Burde jeg bare gnide salt i såret og lære at programmere hjemmesider og kode apps?

For kan man virkelig stole på en fremmede med sin ide?

Hvis der sidder nogle seriøse mennesker derude et sted, som læser dette. Og er interesseret i at høre mere.

Så lad mig starte med at fortælle hvor seriøs jeg er: Jeg har en konto med 100.000 kr. Er villig til at smide dem alle på bordet for den her ide.

Glæder mig til at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Jakob Dalsgaard

22249001

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skrevet en besked til dig privat :)

Fra Næstved
Tilmeldt 18. Jan 14
Indlæg ialt: 23
Fra  Housecloud.dk Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt af høre der er nogen der går lige til benet. 

Desværre er jeg nok ikke den bedste til programering, og desværre er fordi jeg selv søger en samarbejdspartner. 

Jeg håber dit projekt lykkes og at du finder den partner du leder efter! :-)

//Thomas 

Fra Los Angeles
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Bonzales:
Jeg håber dit projekt lykkes og at du finder den partner du leder efter! :-)

Mange tak, Thomas. Og i lige måde!! :)

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jakob Emeke Norris Dalsgaard:
For kan man virkelig stole på en fremmede med sin ide?

Man skal ikke være så bange for at nogen stjæler ens idé. At få idéen er det nemmeste - at eksekvere den og ramme den rigtige timing er det absolut sværeste.

Bare i min kreds af forretningspartnere/venner er der folk som:

- "fandt på" Skype et par år før at Skype blev stiftet.

- "fandt på" "Referencebase.com" før Trustpilot også fik ideen.

- "fandt på" JustEat i et andet navn/sted...

- ...o.m.a.

Nogle kan sikkert huske sixdegrees.com som gik bust og som i dag reelt er samme idé som LinkedIn.com

Hvis du bliver slået i markedet, så er det 99% sikkert IKKE fordi nogen har stjålet "din" idé, men formentlig fordi du har valgt de forkerte samarbejdspartnere og været for dårlig til at eksekvere din idé. Så held og lykke, og pas nu på hvem du vælger som partnere og kaster dine 100k efter.

"People can learn to recognize and take advantage of opportunities others don't think exist" --Michael Dell

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)