Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor tømmes min indkøbskurv automatisk inden kunden har mulighed for at betale?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jan 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle:-)

Jeg skriver, fordi jeg har en webshop (prestashop version 1.5.2), men jeg har et problem med indkøbskurven:

Man kan sagtens putte varer i kurven, men når jeg beder om at gå til kassen, tømmer systemet automatisk kurven?!!? Er der nogen, der ved, hvad det kan skyldes, og hvad der kan gøres ved det? Jeg overvejer at opgradere til version 1.5.6., men ved ikke om problemet bare fortsætter med en anden version??

Jeg er ikke den mest tekniske anlagt, så forklaring gerne på begynder-niveau Big Smile

Lige nu er butikken ved at blive oprettet, men er kørt lidt fast pga. dette problem. Adressen er: www.myredbag.dk                                                  På forhånd tak for hjælpenSmile

Venlig hilsen

Gökhan

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nået helt frem til betalingssiden og varen er stadig i kurven. 

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne også kommer hele vejen igennem til betaling med varerne i kurven. 

Mon ikke det er en god ide at give mulighed for at handle med kort?

Tilmeldt 31. Jan 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads 

Tak for dit link. Jeg tror det er det samme problem. Når jeg går ind på min computer, kan jeg ikke få lov at betale (http://myredbag.dk), men når min kone går ind på sin computer kommer hun hele vejen igennem til betaling, men på hendes computer er der også www med, så det må næste være det der er grunden. 

Ved du om redirect er noget, jeg selv kan sætte mig ind i og lave (når man tager hensyn til mit begynder-niveau:-))?

Tak for din hurtige tilbagemelding

P.s. mht. kortbetaling, så er det fordi, det stadig er en testshop. Ville ikke begynde at søge indløsningsaftale, hvis kurven ikke virkede:-)

Tilmeldt 31. Jan 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter. 

Jeg kan se at det ikke gælder for alle, så det er vist noget med redirect. Tror svaret er fundet. 

Tak for, at du tog dig tid til at teste og give en tilbagemelding:-)

Gökhan

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan muligvis være en cookie der laver bøvl. Prøv at slette din cache.

http://www.scannet.dk/support/vejledninger/hosting/tips-tricks/hvordan-toemmer-jeg-min-cache/

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)