Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg Via facebook-page ..Like eller Share ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Dec 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved får lavet et facebook fanepage og jeg har tænkt mig holde en konkurrence i starten. Folk som vil deltag skal like produket.

Jeg er bare kommet i tvivl om, om det er bedre de LIKER produktet eller DELER den på deres  væg ?

Hvad giver bedst ? 

Fra Nørresundby
Tilmeldt 19. Apr 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 17:08

Samosa:
Jeg er bare kommet i tvivl om, om det er bedre de LIKER produktet eller DELER den på deres  væg

Helt klart LIKE - for hvis du så senere poster noget på siden, så får de besked om det.

Bryllups- og børnefotograf i nordjylland

- nordensfotograf.dk

Tilmeldt 24. Dec 13
Skrevet kl. 17:11

Jeg ønsker så gerne, at min fan side , skal vises for folks venner som liker denne.

Betyder det så også Hvergang skriver noget på Fan page, så får alle som har liket den også besked ? 

Fra Viborg
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 38
Fra  Magic Tours Skrevet kl. 13:40

Som der bliver skrevet, hvis folk liker det får de også en notifikation når du skriver noget nyt. Men hvis de deler det, kan deres venner som ikke er med i gruppen også se det, hvilket selvfølgelig er en fordel. 

MVH Lasse

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 13:55

Deltagelse i konkurrence må ikke være betinget af at de skal dele en bestemt post, eller et billede. Du må godt sige at de skal kommentere eller like et billede/ en status - du må bare ikke sige de skal dele.

Tilmeldt 24. Dec 13
Skrevet kl. 22:03
Tak
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)