Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er 1 click installation virkelig kun et klik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 128
Fra  www.dingodeven.dk og www.batterilyset.dk(administrator) Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på kursus, hvor jeg har lært om wordpress. Ville så gerne lave min egen hjemmeside med wordpress. Bestilte domæne genne one.com og prøvede at få lagt wordpress derind, også med hjælp af en bog fra Libris. Det lykkedes ikke, så min lærer gik i gang med alskers palkken ud af filer i firezilla og alt muligt jeg ikke fatter.

Men nu læser jeg om 1 click installation. Vil jeg selv kunne lave en ny side med et nyt domæne på fx Web10?????? Kan jeg finde ud af det?????

Resultatet af min første hjemmeside er her www.billigovernatningnordjylland.dk

Fra Agerbæk
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:22

Hej

Jeg kender ikke one og web10's one click systemer. Men på de webhoteller vi levere (jmnet.dk), skal man bare klikke på det system man vil installere fx. wordpress, vælge brugernavn og kodeord til adninistrationen og klik så er det installeret.

Jeg kunne forestille mig at det var noget lignende One og web10 tilbyder.

Hvis du er interesseret, kan du prøve vores system en mdr. gratis.

Mv

Jens

JmNet.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:31

Sådan er det ved de fleste. Så det tror jeg også.

JmNet.dk:
Men på de webhoteller vi levere (jmnet.dk), skal man bare klikke på det system man vil installere fx. wordpress, vælge brugernavn og kodeord til adninistrationen og klik så er det installeret.

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 16:39

Kender heller ikke web10, men der findes forskellige former for 1-click installere. På one.com, kan du installere en wordpress blog med ikke et klik, men få klik. Til gengæld, får du ikke mulighed for at tilføje din egne plugins osv. (derfor man skal gøre det gennem FTP på one.com's servere, hvis man vil kunne installere plugins osv.). På meebox f.eks. der installere den det ligesom man selv ville have gjort det gennem FTP'en, dog med næsten kun ét klik, så det skulle være til at finde ud af.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 17:09

Der findes mange forskellige 1-click-installation systemer, og de fleste er nogenlunde ens. Man udfylder nogle informationer (brugernavn, password, blog navn osv.) - trykker på "opret", og så klarer systemet resten. Sådan fungerer det også hos Meebox

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)