Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn på en elektronik butik? Forslag?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med at starte en webshop der sælger de her ting http://www.mitgadget.net76.net Ved ikke om jeg skal ændre navnet fra Mit Gadget? nå hvor jeg alligevel skal til at købe et .dk domæne? Kom med nogle forslag til navn på min webshop 1000 tak!

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal i hvertfald afskaffe "net76" fra navnet :)

Og hvad du så skal kalde den ved jeg ikke lige.. MitGadget lyder (i mine øre) lidt som noget billigt skrammel :S men på den anden side, så hedder det jo gadgets, så hvorfor ikke lade det indgå i navnet :)

Tilmeldt 30. Aug 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

el-se.dk hehe

Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvejer lidt at kalde den Yellow Gadget fordi at gul jo signalere discount og gadget er jo gadget. Lyder det bedre end Mit Gadget? :)

Christian:
MitGadget lyder (i mine øre) lidt som noget billigt skrammel :S men på den anden side, så hedder det jo gadgets, så hvorfor ikke lade det indgå i navnet :)

sdtm:
el-se.dk

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

GadgetGuru.dk

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor Guru? Hvad betyder det?

Jesper Christiansen:
Guru.

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

En guru er en leder eller lærer, der har nået en høj status. Ligger godt i munden, er noget man kan huske og så kan du også lægge en masse artikler, anmeldelser osv. på siden for at underbygge dit brand i fremtiden, så folk på sigt kan komme til at se dig som en guru inden for gadget-branchen :-) Bare lige et skud fra hoften, som du måske/måske ikke kan bruge. 

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak men tror ikke det bliver det ;). Hvordan lyder My Gadget, Yellow Gadget eller bare Mit Gadget? Hvad er bedst? :D

Fra Næstved
Tilmeldt 18. Jan 14
Indlæg ialt: 23
Fra  Housecloud.dk Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Connect.dk
kunne godt være en mulighed i mine øre.
Husk at du skal lade det signalere noget om dine side ( I dette tilfælde passivt da et gadget vel mere eller mindre er "connected" på den ene eller anden måde til en enhed)
Derimod skal du passe på med at signalere for meget discount da det oftest kun vil give bagslag for elektronik shops.

En kundes tanke: Discount + elektronik = Billigt Skrammel jeg ikke har brug for.

Du skal tænke på - hvorfor skal de gå til dig og ikke hvilken som helst anden? det kunne måske være en innovativ service eller lign. eller et kvalitets produkt der er blevet promoveret helt rigtigt.

Du skal give kunden et  indtryk af at på din shop er der bare styr på det, både igennem website-designet og den service du yder.

Vh. Thomas  

Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker lidt på My Gadget, Mit Gadget, Online Gadget og Gadget online. Connect.dk lyder i mine øre som et eller andet program til at forbinde noget som til en webshop der sælger HDMI-kabler og lign. :)

Thomas Bonzales:
Connect.dk

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)