Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du have din webshop til Norge ?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Norge
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 109
Fra  Nordic IQ Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej kære aminoer.

I december månede flyttede jeg til Norge, da begge mine forældre bor her og jeg for et års tid siden fandt mig en fantastisk kæreste heroppe.

I den forbindelse mistede jeg en del indtægt, da størstedelen af min indtægt var med onside konsulent opgaver for virksomheder i DK der ønskede at få deres virksomhednettet, eller ønskede at få et højere salgstal på deres webshop.

Jeg har gang i nogle ideer som forhåbenligt vil komme til at give månedlig indtægter, men som de fleste så ønsker jeg lidt mere :) Så jeg har et forslag hvis nogen er intereseret.

<--Personlig introduktion slut :) --> 

Jeg har fået startet virksomhed her i Norge - Hvilket gør at jeg kan registrere Norsk domains.
Jeg har en del kontakter hos de forskellige aviser heroppe (Gode muligheder for ekstra reklame for de rigtige produkter)
Jeg har massere af plads, da vi bor i et hus på 270m2 med en god stor kælder (I tilfælde af at der skal bruges lagerplads)
Jeg har en kæreste der skriver flydende norsk og jeg taler selv sproget 80% (Min far er norsk)
Jeg er uddannet indenfor webudvikling og har en sekundær uddannelse indenfor handel.
Og sidst men ikke mindst, jeg kender en del til det norske markede, da jeg igennem et par besøg hos tradedoubler i oslo har fået en del indsight.

Det jeg søger, er nogen der har en interessant webshop, som de er interesseret i at udvide til Norge.

Hvad jeg forventer er en del af omsætningen og en kontrakt der sikre begge parter.

Norge er et land med en del flere penge ude hos familierne - Omtrendt det samme antal indbyggere som i DK, Verdens rigeste land, hver fjerde indbygger er millionær (Selvsagt er penge i sten talt med (Eller det bliver egentlig træ heroppe))

Jeg forventer ikke at få noget foræret - Jeg skal bære min egen vægt, og din virksomhed vil kunne få noget ekstra salg ud af dette ved at indgå et sådan samarbejde.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 12:23

Hej Tommy,

Kan du eventuelt smide mig en mail på jeh@firtal.com - Dette kunne muligevis være interessant for os.

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:29

Hej Tommy,

Jeg tror vi har har noget du kunne være interesseret i. Wink

Fang os på info@icustom.dk 

Mvh Emil

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:30

Hej tommy. Vi har allerede lidt kunder i norge og vil meget gerne udvide. Har du en mail eller et telefonnummer jeg kan fange dig på så vi kan se om der er en fælles interresse og kemi? Mvh Morten

Fra Norge
Tilmeldt 8. Mar 13
Fra  Nordic IQ Skrevet kl. 12:32

Hvejsel:
Kan du eventuelt smide mig en mail på jeh@firtal.com

You got mail :)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:32

Fantastisk land Tommy - jeg har selv boet i Oslo tidligere i 8 år.

Jeg kunne godt være interesseret i et samarbejde, så send gerne en mail på jesper@sliknet.dk

Mvh

Jesper

Fra Norge
Tilmeldt 8. Mar 13
Fra  Nordic IQ Skrevet kl. 12:33

Hvis folk vil smide den første mail, så kan dette gøres på tommy (a) wiidesign.dk - Vil gerne opgive telefon nummer der, men er lidt en pussy med at smide min nummer på åben forums :)

Fra Norge
Tilmeldt 8. Mar 13
Fra  Nordic IQ Skrevet kl. 12:36

Jesper Laugesen:
Fantastisk land Tommy - jeg har selv boet i Oslo tidligere i 8 år.

Dejligt land, er kommet her meget hele mit liv, da min far er nordmand :)

Bor 45km fra Oslo - Min kære moder bor lidt nord for Lillehammer og min fader på 100km længere oppe... Vil sige naturen deroppe er noget helt andet end hernede, men det er stadig lækkert her :) (Men omg nogle huspriser og husleje hehe)

Fra Norge
Tilmeldt 8. Mar 13
Fra  Nordic IQ Skrevet kl. 10:21

Hvis der er nogle af de kære købmænd med farverige sokker der er interesseret i noget sådan her - Så er jeg specielt interesseret :)

Tilmeldt 12. Aug 13
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:55

Hej Tommy,

Jeg har to projekter kørende, hvor jeg har overvejet at gå ind på det norske marked.

Du kan eventuelt kontakte mig på mail at@qreative.dk , så vi se om det er noget der kunne fange din interesse.

De bedste hilsner
A.T.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)