Hej kære aminoer. I december månede flyttede jeg til Norge, da begge mine forældre bor her og jeg for et års tid siden fandt mig en fantastisk kæreste heroppe. I den forbindelse mistede jeg en del indtægt, da størstedelen af min indtægt var med onside konsulent opgaver for virksomheder i DK der ønskede at få deres virksomhed på nettet, eller ønskede at få et højere salgstal på deres webshop. Jeg har gang i nogle ideer som forhåbenligt vil komme til at give månedlig indtægter, men som de fleste så ønsker jeg lidt mere :) Så jeg har et forslag hvis nogen er intereseret. <--Personlig introduktion slut :) --> Jeg har fået startet virksomhed her i Norge - Hvilket gør at jeg kan registrere Norsk domains. Det jeg søger, er nogen der har en interessant webshop, som de er interesseret i at udvide til Norge. Hvad jeg forventer er en del af omsætningen og en kontrakt der sikre begge parter. Norge er et land med en del flere penge ude hos familierne - Omtrendt det samme antal indbyggere som i DK, Verdens rigeste land, hver fjerde indbygger er millionær (Selvsagt er penge i sten talt med (Eller det bliver egentlig træ heroppe)) Jeg forventer ikke at få noget foræret - Jeg skal bære min egen vægt, og din virksomhed vil kunne få noget ekstra salg ud af dette ved at indgå et sådan samarbejde.
|
Hej Tommy,
Kan du eventuelt smide mig en mail på jeh@firtal.com - Dette kunne muligevis være interessant for os.