Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nystartet modewebshop Oblivious

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Nov 13
Indlæg ialt: 12
Fra  Oblivious Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har netop startet virksomheden Oblivious sammen med min partner, og vores webshop gik live fredag d. 17.01.14. Gennem www.oblivious.co/collections/all sælger vi kollektioner af eget design. Kollektionen er stadig relativt lille, men vi arbejder allerede på en ny for at give virksomheden en større volumen.

Da vi naturligvis hele tiden ønsker at optimere så meget som muligt på vores site, ville vi sætte stor pris på jeres feedback - både i forhold til vores layout på siden men også gerne vores produkter :)

De bedste hilsner

Mette Schnor 

Fra Næstved
Tilmeldt 18. Jan 14
Indlæg ialt: 23
Fra  Housecloud.dk Skrevet kl. 16:03

Hej Mette.

Jeg har kigget på jeres hjemmeside og for det første er det noget rigtig fedt i har gang i! (her har i, ihvertfald en fremtidig køber)
Selve designet på både tøjet og hjemmesiden er minimalisktisk og det finder jeg både moderne og lækkert. 
Hjemmesiden er let at navigere rundt i og det er altid et stort plus.

En bredere kollektion vil naturligvis være en fordel da der lige nu ikke er meget at vælge i mellem og som du selv siger vil det give shoppen en bredere volumen.
Nogle fede ting kunne være en sort college jakke med jeres logo på venstre side af brystet, eventuelt cowboyskjorte/vest der for tiden er inn. 

Jeg tænker på, hvad gør i med promovering af jeres produkter? og hvad er jeres budget ca. inde for dette vigtige område?
- Social medie reklame? (facebook ect.)
- Er i, i kontakt med etablerede tøjforhandlere både net og fysisk butikker? (QUINT, DERES ect. - Smartguy.dk, streetman.dk ect.)
- Events der har samme målgruppe som jer ? 
- Tv-Reklame (Det er nok lidt for tidligt i fasen)

Mhs. Social Medie Reklame og events der vil jeg nok kunne være behjælpelig da jeg er i kontakt med flere og flere af disse personlige bloggere og såkaldte facebook kendte som har hjulpet mig med mine event projekter. 
Jeg har et event projekt inde for det kommende halve år hvor der regnes at komme 800 - 1.000 unge i alderen 16 - 24 år. 

Kontakt mig endelig pr. mail hvis i ønsker et eventuelt promoverings samarbejde eller bare for at høre nærmere!

Thomasbonzales@hotmail.com

Ser frem til at høre noget fra jer. 

Vh. Thomas Bonzales

Tilmeldt 22. Nov 13
Fra  Oblivious Skrevet kl. 16:35

Hej Thomas.

Tusind tak for din feedback - vi ser bestemt frem til at behandle din ordre Stick out tongue

Vi har i første omgang valgt at fokusere på at være super aktiv på de sociale medier, men der selvfølgelig ikke en holdbar løsning på den lange bane. Da det er helt nystartet har vi ikke det helt vilde marketingbudget men vi kunne bestemt godt fremadrettet være interesseret i et samarbejde, så jeg vil lige smide dig en mail.

Med Venlig Hilsen

//Mette.

Fra Næstved
Tilmeldt 18. Jan 14
Indlæg ialt: 23
Fra  Housecloud.dk Skrevet kl. 16:49

Det lyder rigtig godt!

Jeg kan eventuelt lave dig et MEGET billigt tilbud da jeg er interesseret i at hjælpe et ny startet projekt med potentiale.

Jeg ser frem til at du/i sender en mail! 

// Thomas  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:52

Hej Mette. Fin webshop. Jeg har nogle forslag og kommentarer, som du kan se på denne video:

">Feedback på oblivious.co

Jeg håber du kan bruge feedback til noget. Jeg giver tips & tricks i mit nyhedsbrev, som man kan tilmelde sig på min hjemmeside på apoma.dk

Tilmeldt 22. Nov 13
Fra  Oblivious Skrevet kl. 18:04

Hej Paul.

Tusind tak for din tid og gennemgang. Det er helt bestemt noget, som vi vil arbejde videre med.

De bedste hilsner

//Mette.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)