Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kender du denne virus/spam?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg handlede før jeg tænkte i onsdags! Havde modtaget en mail fra en kammerat som er hollænder. I mailen var der et slags postkort med et link, sproget var hverken engelsk, tysk eller dansk. Men mens jeg tænkte, at det nok var en joke som han havde fra noget familie, trykkede jeg på linket. Intet skete og jeg fik gåssehud.

Senere ringede en ven og spurgte, hvad det var jeg havde sendt til hende. Nu har denne spam/virus reproduceret sig selv adskillige gange og ramt nogle en enkelt gang og andre har modtaget mailen mange gange efterhånden. Norton kan ikke finde noget, når jeg scanner. Har søgt og søgt på google efter løsninger, men får kun spanske links.

Mailen hedder EssA voce teM que VER, er der nogen som kender til den??? Er den "farlig", kan jeg benytte mig af netbank eller skal jeg helt undlade det???

På forhånd tak, hilsen Rene

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

virusen hedder ikke det du har skrevet.

du skal nok ha' kigget på din pc med hijackthis-programmet.

Men spørg i et velegnet forum for den slags, istedet for her hvor det drejer sig om iværksætteri.
At spørge her, svarer lidt til at spørge efter strikkeopskrifter i et bilmagasin.

prøv istedet for på www.eksperten.dk i kategorien virus.

I første omgang kan du lave en systemgendannelse til et tidspunkt før det famøse tidspunkt.
tryk på start, - hjælp - søg efter systemgendannelse

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)