Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er VILD med Fiverr.com - hvad er jeres erfaringer?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Efter jeg nu et par gange har benyttet mig af nogle af de services man kan købe fra folk i hele verden, på Fiverr.com, tror jeg ikke, at jeg kommer til at købe services som logo design, app udvikling, SEO tekster osv, hos almindelige Danske virksomheder igen. Jeg har simpelthen ikke noget negativt at sige om Fiverr.com! 

Har I benyttet Jer af fiverr.com, og i så fald hvad er jeres erfaringer, og kan det erstatte almindelige virsomheder?

Mvh Daniel

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder spændende. Wink

Hvilke ydelser har du fremadrettet planer om af købe hos dem ?

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har benyttet fiverr til tekster og lign. på cheapweightgainer.com, dog kan det jo være svært at bruge på danske sider, da det kan være svært at få dem til at forstå hvor man gerne vil hen med de forskellige services de tilbyder.

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der ingen danske freelancere på Fiverr.com? Ellers er der da studiejobpotentiale der :-)

Jeg vil prøve Fiverr for første gang inden længe, hvor jeg skal have lavet både små oversættelser og grafiske elementer til en ny hjemmeside. Så må vi se, hvordan det går.

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt en række logoer derinde, og har både oplevet dårlige og positive resultater, så har efterhånden fundet et par faste jeg bruger. Nogle gange bruger jeg det til bare at få ideer, og til prisen er dårlige resultater ikke noget der kan skade vildt meget.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 271
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er rigtig mange gode, og utrolig mange dårlige gigs derinde :)

Typiske skal man gå efter dem der har mange gigs og mange positive kommentar hvis man vil have noget middelmådigt. 

Og gå efter dem med få solgt gigs, med risiko for at du måske spilder dine penge, hvis du vil finde dem der kan skabe noget unikt og godt :)

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Der virkelige stor forskel på de forskellige service der inde. Som andre også nævner, kan du godt finde noget godt engang imellem, men ofte giver det også et skuffende resultat synes jeg (Ikke skuffende i forhold til prisen, men i forhold til det de viser frem). Jeg har bestilt logoer, som jeg nok aldrig gør igen, med mindre det skal tjene som inspiration (de resultater jeg fik var ubrugelige, selv som inspiration til at lave det selv). Så har jeg bestilt danske teksteer (det er muligt at finde nogle danskere der inde). Var billig tekst til prisen, men levede ikke helt op til min standard, så måtte rette den meget til. Men det gav da et grundlag som nok har sparet mig for en halv times arbejde. Men igen. 5 dollars er jo ikke det vilde at miste hvis det skulle være ubrugeligt.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Hvilke ydelser har du fremadrettet planer om af købe hos dem ?

Jeg skal snart have lavet noget markedsføringsmateriale, som skal ud i nogle butikker og stå, og det vil jeg få lavet der inde :-) Lige nu er jeg ved at få lavet et logo og et billede, som er håndtegnet.

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Christiansen:

Findes der ingen danske freelancere på Fiverr.com? Ellers er der da studiejobpotentiale der :-)

Jeg vil prøve Fiverr for første gang inden længe, hvor jeg skal have lavet både små oversættelser og grafiske elementer til en ny hjemmeside. Så må vi se, hvordan det går.

Jo de gør der da, de fleste handler bare om oversættelse af engelske tekster til dansk.

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)