Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Call senter virksomhet i København med salg til Norge og Sverige

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 19. Jan 14
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hei,

Jeg holder på å starte opp call senter i København med salg til Norge og Sverige. På sikt tenker jeg måske å utvide til Spania også. 

Jeg trenger å ha med meg en partner i det. Mye jobb alene. Jeg er allerede i prat med flere firmaer i Norge ang produkter vi kan selge. Oppstart koster ikke mye og det er mye å tjene på de produktene jeg vil selge i Norge. Norge og Sverige er de to enkleste landene å drive salg til. Nordmenn og svensker sier nesten alltid ja.

Med vennlig hilsen

Marius

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 09:28
Er det virklig sandheden at svenskere og norrmänd er så nemme?

Da jeg arbejde med markedsanalys (telefoninterviews) da fik vi at vide at danskere va nemmest der nest svenskere og sidst nordmänd

Der skulle lave flere opkald inden man fik en accept fra en nordman eller svensker
Fra København
Tilmeldt 19. Jan 14
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:31

Det er ikke riktig. Jeg har jobbet med call senter virksomhet i flere år. dansker er ikke enkle å selge til. Nordmenn og svensker kjøper det meste over telefon. Det samme med telefonintervjuer. Men er du en danske som ringer Norge eller Sverige så er det vanskelig. Det er noe med at nordmenn liker best at nordmenn selv ringer faktisk :-). 

Men ikke det jeg skal diskutere. Jeg jobber med å finne meg en partner å ta med i virksomheten.

Mye er på plass, men vil ha en partner for det er så mye jobb alene. 

Ringesystemet er på plass og har funnet flotte kontorer. 

Er fortiden i prat med forskjellige bedrifter jeg ønsker å selge for

Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 159
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 10:46

Hej Marius,

Hvis du har gode tele sælgere der taler norsk, kan jeg nok skaffe dig en del opgaver gennem andet dansk telemarketing firma. Jeg har rekrutteret et par norsk talende sælgere og ved de har en masse opgaver, mere end de kan følge med, men ikke tilstrækkeligt til at fastansætte flere lige nu.

Hvis det var noget kan du smide mig en PM, så ser vi på det.

God søndag

/Jacob

Tilmeldt 9. Dec 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:37

Hej Marius,

holder du stadig på med at drive call center i København??

Jeg repræsenterer et underleverandørkonsortium, som gerne vil sælge deres kompetencer ind til norske kunder

MVH

Jim Hansen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)