Hejsa. Jeg søger efter nogle nye spændende produkter til mit firma(design til hund) og jeg har fundet nogle fantastisk flotte produkter fra et firma/mærke der hedder Patch & Scott. Det er absolut ikke et lille mærke, da det f.eks forhandles i Harrods... Men jeg kan på ingen måde finde dette firma... Jeg har søgt som en gal på nettet. Det eneste jeg ved er at det er et engelsk firma der oprindeligt er fra Surrey. Jeg har fundet deres gamle hjemmeside (www.patchandscott.com) men den er ikke aktiv. De har haft følgende adresse:
155 King Henrys Road Primrose Hill London , London nw3 3rd UK
Er der nogen af jer kloge Aminoer, der kan hjælpe mig at finde dette firma eller finde ud af om Patch & Scott slet ikke findes mere?
Hejsa og tak for info. Ja jeg har set at domænet er sat til salg. Det var mere om de måske har solgt deres "brand" til et andet firma eller lignende...
Jeg har skam prøvet at ringe og dette uden held. Derfor regner jeg med at firmaet er lukket. Jeg tænker bare at der måske skulle været et andet firma der havde overtaget deres produkter, da jo f.eks Harrods stadigvæk sælger dette mærke. Selvfølgelig kan det være at de har haft et stort lager og at det er derfor de stadigvæk har Patch & Scott produkter på hylderne.