Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til valg af CMS system!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen. 

Jeg ville gerne opstarte en virksomhed, som skal yde nogle forsikrings ydelser, derfor har jeg brug for et system der har en masse kunde informationer osv. 

Er der nogen der kan anbefale mig et godt et der kunne bruges til dette formål ?

Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:36

Er det information omkring dine kunder du vil have derinde?

Jeg vil mene det er en god idé at splitte det op så du har hjemmesiden et sted (CMS delen), og brugerdata et andet sted.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 22:58

Archan:
Jeg vil mene det er en god idé at splitte det op så du har hjemmesiden et sted (CMS delen), og brugerdata et andet sted.

Lyder også umiddelbart som en god idé her, bl.a på grund af sikkerhed.

Tilmeldt 18. Jan 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:15

Okay, kan i komme med et lidt mere konkret bud ? 
Hvilket andet sted jeg skulle opbevare mine kunde oplysninger ? og hvilket CMS kunne i anbefaler, og er der noget der er bygget til og kunne snakke sammen med disse 2 forskellige dele ?

Jo mere info, jo bedre :D Tak 

Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:22

Til opbevaringen af kundedata vil jeg anbefale et CRM system, nu ved jeg ikke hvilke krav du har til det, men jeg ville nok undersøge noget som Highrisehq.com (https://highrisehq.com/signup), som er et simpelt system. De har en gratis prøveperiode. (og en free version hvis du ikke har så meget data til at starte med)

Til selve CMS delen ved jeg igen ikke noget om hvor meget du har tænkt dig at have derinde. Hvis det blot er et par statiske sider og en kontaktformular vil du langt hen ad vejen kunne nøjes med noget simpelt som Wordpress med et kontaktformulars plugin. Hvis du har vildere planer med det så ved jeg det ikke helt.

Jeg ved ikke rigtig noget omkring integrationsmulighederne imellem de to systemer, men jeg vil ikke mene det burde være nødvendigt (kundedata tilgængeligt på hjemmesiden eller hvad er tanken?)

For at kunne komme med et bedre bud, vil jeg have behov for at vide mere. :) Håber du har haft en god lørdag aften.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)