Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 fluer med ét smæk !

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

2 fluer med et smæk...
Ja det var hvad denne jante-tæsker blev !!..

Godt et halvt år skulle der gå, inden vi fik vores nye hjemmeside op at køre hos InMoto Reklamebureau.
Vores kernekompetencer og services er de samme som altid..

Visuel Identitet
Webløsninger/CMS og E-handel
Trykt Kommunikation

Vi har i mellemtiden, mens i alle ventede spændt på vores nye fremstød - været ude og netværke en hulens masse. Vi har fundet pr-partnere, trykkerier, event-managere, og meget meget andet - så vi nu faktisk både kan kalde os Reklame, PR, Event og Marketing-bureau... Alt sammen blot for at kunne give jer den bedst mulige service, og kunne hjælpe jer på nogle helt nye og spændende området, hvor vi i samarbejde med eksperter indenfor hvert deres arbejdesområde, giver jer det yberste til en utrolig god pris. 

Eneste vi liiiige mangler - er vores korrekturlæsning på siden - men mon ikke det kommer inden længe ;).

Og i samme åndedrag - vil jeg gerne bede jer skænke et nyt og forfriskende blik på min nye blogwww.fraende.dk, hvor vi lige fra start, byder op til dans, for debat om reklame, medier og iværksætteri.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 19:46

hold da op... der er sket en del spin på jeres image hva ;-) !

og med nyt profil billede herinde.. kan godt lide helheden i inmoto og så din blog... men du har jo nulstillet din blog... og det er nok der spinnet også kommer indover.. du vil ikke være "ung iværksætter" længere, men top dollar reklame mand ;-) ... det synes jeg er holdningsstil så det batter... !

Keep up the good work ! 

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 20:39

Kundehenvendelser er så småt ved at gå fra helt små hygge-jobs til de lidt større, og mere faste kunder.

Derudover har jeg selv, og InMoto Reklamebureau, udviklet sig utrolig meget igennem det sidste halve år.
Vores strategi er, som bemærket, ændret en del.

Et af de største ændringer- er at vi nu benytter os utrolig aktivt af vores netværk, for at sikre vores kunder de bedste resultater.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)