Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tvivl spørgsmål ved forsendelse

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 25. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg er løbet ind i et lille problem som jeg håber at nogen her ville kunne hjælpe mig med.
Har ikke rigtig kunne finde en løsning på dette problem endnu.

Jeg har sendt en pakke til en reparatør med et produkt der skulle havde skiftet frontglas, produktet er testet her fra uden at der blev ikke fundet andre fejl på produktet end frontglasset som skulle skiftes.

Da pakken ankommer til reparatøren, åbner de pakken og går igang med reparationen uden at teste produktet først, efter at de har skiftet frontglasset som aftalt, konstater de at LCD ikke virker som det skal og kontakter mig, for at fortælle at det vil koste ekstra for at skifte LCD også, hvorpå jeg fortæller at LCD virket før den blev afsendt.

Så mit spørgsmål er, hvem er det her der har ansvaret for at det bliver dækket, er det mig, reparatøren eller post danmark ??
Reparatøren fortæller at der ikke var synlige skader på pakken da de modtog den fra post danmark, men at post danmark sagtens kunne havdet behandlet den hårdt, produktet var pakket ind med flere lag boble plast i lå i spænd i kassen så den ikke kunne rasle rundt.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig med at kaste lys over hvem der skal betale den mere pris det vil koste.

Med venlig hilsen
Kim Sterup (My New Cover) 

Beskyt din telefon med et lækkert cover fra My New Cover.
Kvit tobakken, ryg E-cigaretter se det hele på www.mynewcover.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12874
Skrevet kl. 18:33

Hej

Der er vel kun dig til at betale for hvordan vil du bevise overfor Post DK at de skulle være skyld i skaden?  Øvrigt skal godset være forsvarligt pakket ind og kunne tåle posten ret hårdhændede håndtering. 

Her kan du læse hvad Post DK skriver om emballage krav til teknisk udstyr:

Teknisk udstyr, herunder computer-, edb- og laser-

udstyr og lignende, skal sendes i en kraftig kasse og

skal inde i kassen være emballeret med tætsiddende

formstøbt stødabsorberende materiale, f.eks.

flamingo. Emballagen skal være tilpasset det pågæl-

dende tekniske udstyr, således at det tekniske udstyr

er tilstrækkeligt sikret mod stødpåvirkninger og ikke

under transporten kan bevæge sig i forhold til

emballagen eller andre genstande i samme pakke.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 25. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 19:16

Hej Ravn.

Tak for svar.

Jeg mener bestemt at det er pakket forsvarligt ind, og det mener jeg ud fra at jeg har arbejdet næsten hele livet med forsendelser på lager, og bestemt ved hvordan det bliver håndteret af div. fragtselskaber, så må sige at jeg har en hvis erfaring med at pakke ting ind så de kan tåle lidt af hver, jeg har bare ikke styr på hvem der skal betale hvad.

Der hvor jeg syntes problemet er, er at de ikke tester produktet først for andre mulige fejl men forsøger at skubbe skylden fra sig, jeg har før selv ordnet sådanne produkter, og ved at hvis det bliver gjort forkert, så kan det ske at sådan noget som LCD kan knække.

Men det kan da også godt være at man bare skal indberegne det i prisen, at hvis reparatøren ødelægger noget, ja så er det til sidst kunden der skal betale, hvilket jeg syntes er meget forkert og har rigtig svært ved at tro på at det er den rigtige løsning.

Beskyt din telefon med et lækkert cover fra My New Cover.
Kvit tobakken, ryg E-cigaretter se det hele på www.mynewcover.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)