Hej Amino. Da pakken ankommer til reparatøren, åbner de pakken og går igang med reparationen uden at teste produktet først, efter at de har skiftet frontglasset som aftalt, konstater de at LCD ikke virker som det skal og kontakter mig, for at fortælle at det vil koste ekstra for at skifte LCD også, hvorpå jeg fortæller at LCD virket før den blev afsendt. Med venlig hilsen |
Hej
Der er vel kun dig til at betale for hvordan vil du bevise overfor Post DK at de skulle være skyld i skaden? Øvrigt skal godset være forsvarligt pakket ind og kunne tåle posten ret hårdhændede håndtering.
Her kan du læse hvad Post DK skriver om emballage krav til teknisk udstyr:
Teknisk udstyr, herunder computer-, edb- og laser-
udstyr og lignende, skal sendes i en kraftig kasse og
skal inde i kassen være emballeret med tætsiddende
formstøbt stødabsorberende materiale, f.eks.
flamingo. Emballagen skal være tilpasset det pågæl-
dende tekniske udstyr, således at det tekniske udstyr
er tilstrækkeligt sikret mod stødpåvirkninger og ikke
under transporten kan bevæge sig i forhold til
emballagen eller andre genstande i samme pakke.