Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Praktikplads i Kina / Internship in China

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Kære Amino'er,

Jeg håber I alle sammen har haft et godt nytår.

Bortset import & eksport rådgivning mellem Kina og Danmark, har vi planlægt at starte et nyt projekt, som handler om at hjælpe danske og internationale studerende til at finde praktikplads i Kina, i år. I forbindelse med dette, har vi udarbejdet en lille survey.

Jeg vil bede om dem, der gerne vil have et praktikophold i udlandet eller dem, der har haft praktikopholdet i Kina, til hjælpe os med at udfylde denne survey. Forældre til studerende er også velkommen til at gøre det.

Jeg takker for din hjælp.

Link til survey:

https://docs.google.com/forms/d/153hHGI2LOSsTO-IQ74B341lpLGNkt4SlXIqkz8IuO7U/viewform

Mvh, Anne Zhao

-----------------------------------------------------------------------------------

Dear Aminos:

I hope you all do well, fresh and sound after your holidays. 

I did not have any vacation for this winter as I spent December with 2 girls to make business plan for the intern project and January for making market research regarding internships in China. 

Now we have the survey ready, would you please help us to fill it out? It will only take you less than 10 minutes. We hope this project will benefit you or the person you care about in the near future. 

https://docs.google.com/forms/d/153hHGI2LOSsTO-IQ74B341lpLGNkt4SlXIqkz8IuO7U/viewform 

You are welcome to share the link with others. Thank you for your time. 

B. Wishes,

Anne Zhao

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 20:19

Hvis du har brug for en praktikplads i Kina, er du velkommen til at sende din CV og tre af industrier du gerne vil arbejde i (eller 3 job funktioner) til mig.  

Tak!

Anne

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 14:44

Dear All,

We would like to collect as many feedback as possible, so our survey is still open for you to file in. :-) 

Thanks, Anne

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)