Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem mangler sponsorerer

Side 4 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 18:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er kommet rigtig mange henvendelser, og det er jeg rigtig glad for... Jeg skal nok gøre mit bedste for at svare alle

Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Jeg er ved at træne op til en Ironman sammen med en god ven. Det er vores første løb, så der skal købes masser af udstyr og deltager gebyr til diverse løb. Jeg er studerende, og min kammerat er netop blevet færdig med sin kandidatafhandling, så der er ikke så mange penge at rykke med. Vi er derfor desperat på "jagt" efter sponsorater til vores udstyr og løb. 

Hvis du har interesse i at støtte op omkring vores vanvittige projekt, så vil vi meget gerne høre fra dig. 

Du er meget velkommen til at ringe til mig eller skrive en mail, hvis det har interesse.

Med venlig hilsen

Jacob Aleksander

mail: jani08ae@student.cbs.dk

Fra København
Tilmeldt 18. Oct 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

En mail er sendt til dig fra FightNews.dk

Hilsen

Billal El-Sheikh

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 00:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Billal El-Sheikh:

Hej Michael,

En mail er sendt til dig fra FightNews.dk

Hilsen

Billal El-Sheikh

Er modtaget

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 87
Fra  Pictu Skrevet kl. 09:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er faktisk en genial måde at markedsføre sig på for trådstarter. Tråden er jo konstant på forsiden af Amino grundet de mange svar på denne tråd ;-)

Pictu.dk - Sammenlign fotografer på tværs af pris, anmeldelser og stilarter. Bestil online. Hurtigt og nemt.

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 12:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten Holst:

Dette er faktisk en genial måde at markedsføre sig på for trådstarter. Tråden er jo konstant på forsiden af Amino grundet de mange svar på denne tråd ;-)

Hej Morten

Nu vil jeg gerne lige slå fast med det samme, inden der er nogen der går i selv sving. Dette er ikke tænkt som noget markedsføringsstunt, i min verden ville det være dybt forkasteligt, at holde folk for nar pga. markedsføring

Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Oct 12
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 13:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også det er en fed måde at gøre det på. Som klub er det en evig jagt at finde sponsorer og når Michael på denne måde inviterer til at få sin indboks fyldt at "tilbud" er de sgu da bare fedt at han også får lidt ekstra eksponering. 

Hvis han skulle finde på at snyde og ikke give nogle sponsorater skulle det nok komme tilbage i hovedet på ham så den strategi er der ikke nogen med fornuftig tankegang der ville bruge.

Fra København
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det lyder da fantastisk - hvor skønt med sådan et indlæg!

Jeg er en kvinde på 34, der altid har svømmet en del - men nu har sat mig for at medvirke i et triatlon til sommer for første gang. Mit problem er at jeg lige pt står uden indtægt og derfor er der langt til en racercykel,så hvis I kunne have lyst til at sponsorere dette ville I da redde min verden! Naturligvis med jeres logo på - jeg medvirker i dette løb for at bevise jeg kan klare det, selvom jeg har en sygdom der giver mig smerter i mave/underliv. www.endo.dk

min mail er:berit.marker@gmail.com

Ha en god dag!

VH

Berit Marker.

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 14:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ReachElite:

Jeg synes også det er en fed måde at gøre det på. Som klub er det en evig jagt at finde sponsorer og når Michael på denne måde inviterer til at få sin indboks fyldt at "tilbud" er de sgu da bare fedt at han også får lidt ekstra eksponering. 

Hvis han skulle finde på at snyde og ikke give nogle sponsorater skulle det nok komme tilbage i hovedet på ham så den strategi er der ikke nogen med fornuftig tankegang der ville bruge.

Og for at slå det helt fast med syvtommer søm, så vil der naturligvis på vores side komme en underside, hvor man kan læse hvem vi har sponsor aftale med, således at det er åbent for enhver at se.

Og derudover er tanken at dette ikke kun er engangs fornøjelse, for efterhånden som aftaler løber ud og ikke bliver fornyet, skal der nye til. Og derfor vil jeg gøre det muligt, at man via vores side kan komme på en venteliste, hvis man kan kalde det for det, og vil naturligvis også sørge for at give besked herinde.

Så selvom vi allerede har fået rigtig mange henvendelser vil vi altid gerne have flere.

Og skulle der være andre virksomheder der har lyst til at gå sammen med os, er de meget velkomne så kan vi sammen nå endnu længere ud, og glæde endnu flere mennesker.

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 23:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Beritm:

Hej,

Det lyder da fantastisk - hvor skønt med sådan et indlæg!

Jeg er en kvinde på 34, der altid har svømmet en del - men nu har sat mig for at medvirke i et triatlon til sommer for første gang. Mit problem er at jeg lige pt står uden indtægt og derfor er der langt til en racercykel,så hvis I kunne have lyst til at sponsorere dette ville I da redde min verden! Naturligvis med jeres logo på - jeg medvirker i dette løb for at bevise jeg kan klare det, selvom jeg har en sygdom der giver mig smerter i mave/underliv. www.endo.dk

min mail er:berit.marker@gmail.com // */ // ]]>

Ha en god dag!

VH

Berit Marker.

Er modtaget skal nok kigge på den

Side 4 ud af 6 (54 indlæg)