Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem mangler sponsorerer

Side 4 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 18:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er kommet rigtig mange henvendelser, og det er jeg rigtig glad for... Jeg skal nok gøre mit bedste for at svare alle

Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Jeg er ved at træne op til en Ironman sammen med en god ven. Det er vores første løb, så der skal købes masser af udstyr og deltager gebyr til diverse løb. Jeg er studerende, og min kammerat er netop blevet færdig med sin kandidatafhandling, så der er ikke så mange penge at rykke med. Vi er derfor desperat på "jagt" efter sponsorater til vores udstyr og løb. 

Hvis du har interesse i at støtte op omkring vores vanvittige projekt, så vil vi meget gerne høre fra dig. 

Du er meget velkommen til at ringe til mig eller skrive en mail, hvis det har interesse.

Med venlig hilsen

Jacob Aleksander

mail: jani08ae@student.cbs.dk

Fra København
Tilmeldt 18. Oct 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

En mail er sendt til dig fra FightNews.dk

Hilsen

Billal El-Sheikh

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 00:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Billal El-Sheikh:

Hej Michael,

En mail er sendt til dig fra FightNews.dk

Hilsen

Billal El-Sheikh

Er modtaget

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 87
Fra  Pictu Skrevet kl. 09:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er faktisk en genial måde at markedsføre sig på for trådstarter. Tråden er jo konstant på forsiden af Amino grundet de mange svar på denne tråd ;-)

Pictu.dk - Sammenlign fotografer på tværs af pris, anmeldelser og stilarter. Bestil online. Hurtigt og nemt.

Fra Fjenneslev