Jeg vil gerne give et nogenlunde udkast, af et uforpligtende tilbud på fx en webshop. Jeg kan tilbyde at kode hjemmesider, som indebærer eget CMS system. Gennem mine tidligere referencer, har jeg anvendt Wordpress en del. Jeg er derfor knivskarp inden for dette område.
Ønsker du et design, en idé eller noget helt tredje? - Så kan vi med garanti opfylde hvilke krav og ideer du sidder inde med. Jeg kan garantere en meget fornuftig pris, hvor jeg kan programmere en hjemmeside liger efter DINE ønsker.
1) En hjemmeside, blog eller webshop – som er klar til brug og fungere 100% som kundens ønske. 2) En hjemmeside, som I bestemmer hvordan skal se ud og hvad der skal være på den. 3) Jeg vil give jer support, i hvordan siden fungere og fortælle nogen tricks som jeg har lært igennem tiden.
Lyder dette som noget du kunne være interesseret i, vil jeg med åbenhånd modtage en PB eller lign. Kontakt mig herpå facebook og få et kanon godt tilbud, til den side du skal have lavet!
Jeg har lavet rigtig mange webshops, da der er ufattelig mange som skal have lavet sådan en. Har lavet nogen få blogging sider, til bloggere, en informations side til praktiserende læger m.m.
Jeg har ikke rigtig så mange referencer udover webshops, men hvis du er interesseret i en anden side, så er du velkommen til at forhøre dig hos mig. :-)