Hej alle. Vi er nået frem til at vi ikke selv kan få taget billeder af den standard vi ønsker til vores webshop. Men hvad koster det at få en professionel til at udføre opgaven? Vi kan nemlig hurtig ødelægge virksomheden inden den er startet med for store omkostninger. Det vi skal have: 24 produkter (ure) der skal tages 3 billeder pr. produkt. (forskellige vinkler) Hvis der sidder en fotograf derude, må han meget gerne melde sig på banen. Men hvad vil i andre syntes er fair at betale for sådan en omgang? Vh. Mikkel Dissing |
Hej Mikkel-
Jeg vil gerne hjælpe jer.
Du er meget velkommen til at sende mig en mail med lidt mere info omkring hvilke slags billeder det skal være, produkt, mijø osv.
Derudover er du også meget velkommen til at skrive mere omkring jeres budget... Imens kan du se min hjemmeside her: www.dennismoller.dk
Og evt se de seneste nye produktbilleder jeg har lavet af et ur for en kunde : http://dennismoller.dk/#/stilllife/
Mvh
Dennis
PS. Når i er på udkig efter en fotograf, så er mit råd, at du skal være meget påpasselig mht at gå efter den billigste pris. Specielt når det
gælder produktbilleder af krævende ting.. såsom skinnende objekter, ure, smykker og lign. Hvert produkt er unikt.. Så der skal tages stilling til
spejlinger på hvert enkelt billede for at opnå det mest optimale billede.
Mange har en fabrik hvor de smider det i et lystelt og så bare derudaf.. Det kan man så også se. Summa sumarum.. Pris og kvalitet hænger sammen
så det handler om at finde det leje ens budget kan holde til :)