Hej aminoer. |
Umiddelbart vil jeg da synes du selv skulle finde ud af det ;)
Hej aminoer. |
Umiddelbart vil jeg da synes du selv skulle finde ud af det ;) |
Ja - Men det er rart med noget inspiration :-) |
Hej Thomas Når du ikke lige har en specifik ide, kan du måske få inspiration fra artiklen Du kan godt gå igang uden en klar ide. Den handler om at at bruge egne ressourcer og lade sig inspirere af de spændende mennesker, man møder på sin vej. mvh Mogens |
Ved du hvem man kan snakke med ang. black mask? |
Jeg skal ikke kunne sige dig hvad der er bedst at vælge. Jeg kan kun fortælle dig at det er vigtigt at det du sælger er noget du selv synes er fedt. Jeg har startet en webshop op med et produkt som jeg kunne se store potentialer i da der ikke er vildt mange der sælger dette produkt. Men jeg har fundet ud af at selve produktet ikke har min interesse, så det kommer webshoppen til at bære præg af. Jeg har også valgt at stoppe med produktet og har allerede lavede aftaler med en anden leverandør. Nu vælger jeg et produkt jeg har en naturlig interesse i og derfor tror jeg på at min hjemmeside bliver langt mere levende og spændende, af den simple grund - jeg gider bruge en masse tid på at "pusle" om siden da produktet interesser mig.
Kort og godt, find et produkt du synes er interessant og så skal du være ligeglad med at der er andre der også udbyder netop samme produkt. For at markere dig på marked så hedder det reklame, reklame, og reklame og hvis du ikke er en SEO haj, så betal dig fra det. Det er en god investering Held og lykke med dit valg og din hjemmeside
|
Jeg ville evt. først se på hvilken ekspertise/hvad du er god til, er der nogen i dit netværk som du kan trække på eller starte noget sammen med. |
Der er rigtig mange på markedet der sælger dette. En go ide er at finde noget som der ikke er mange der sælger. Hvorfor sælge noget der er ufattelig mange der sælger? |
Tror du ikke han skrev det for sjov? |
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.