Altså køber du fra kina, vil du jo, selv med told, få det til meget billigere penge end i DK :)
Alt bliver alligevel produceret dernede :)
Ellers så er det bare fise ned i en sexbutik, og kigge på parkerne hvem de er produceret af :) så kan du jo finde frem til producenterne på den måde, og muligvis en distributør inde for EU du kan handle hos :)
Tyskland ville være et godt bud.. de perverts, vælter sig i sexlegetøj :D
Grunde til jeg heller ikke er så meget for at handle med Kina er fordi de er så svære at kommunikere med. Jeg har før haft snakket med flere leverandøre og de forstår ikke rigtigt hvad det er jeg ønsker, men prøver i stedet at sælge mig en masse andet og det gider jeg simpelthen ikke. Udover det kan jeg ikke på samme måde kontakte leverandøren hvis der er noget galt med produktet. Jeg kan heller ikke helt inde ud af deres betalingsystem. Nogle skrev at man kunne betale via paypal og når vi så kom til betalingen var det nogle andre kort de brugte og ja jeg syntes bare det hele var meget besværligt, så jeg nåede at bakke ud og modtager stadig mails fra dem den dag i dag selvom det er mere end et halv år siden og jeg gentagne gange har skrevet at jeg ikke er interesseret og de skal slette min mail adresse.
Ja jeg ved godt det er lettest, men sad lige her nu og ville gerne undersøge det uden at skulle ud i det dårlige vejr ;)
Og til wholesale, kan alibaba.com godt bruges :) jeg har bestilt derfra mange gange til altmuligt underligt.. du kan få en masse til billige penge.. Kinesere kan godt snyde lidt i ny og næ, men hvis man er lidt hård, så gør de også som du siger :) nu skal det ikke lyde så sygt, men man skal være lidt bestemt :) du kan derimod også få gode priser osv, hvis du gider tage dig tid til at maile frem og tilbage :) Kontakt dem du mener der har et godt tilbud :) de fleste skriver "min. 50pcs" f.eks.. men jeg har i 99.9% af alle tilfælde, oplevet de vil sælge dig 10styk i stedet som vareprøve f.eks og så endda til billigere penge :) det lige før jeg vil sige du kan finde ALT derinde :)
Du skal nogengange tage den på børneengelsk og skåret ud i pap :)
I nogle tilfælde kan et par billeder af det du søger også gøre underværker :)
I øvrigt.. hvis du ikke engang gider bevæge dig ud i dårligt vejr for at få din business op at køre, så er det ikke vigtigt nok for dig ;) Af sti afsted sveske ;) pengene kommer desværre ikke af sig selv ;)