Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

4 domæner 1 hjemmeside, skal på side 1 på Google

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jan 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg roder lidt med at starte en ny hjemmeside op.

I den forbindelse har jeg købt et domæne med tilhørende webhotel.

Derudover har jeg registereret 3 domæner, som jeg mener er gode i min sammenhæng.

Kan man, uden at skulle oprette webhotel, få disse 3 domæner til at føre folk over til min side, men stadig få gavn af navnene, til at blive rangeret højt på google?

F.eks.

Lad os sige at det drejer sig om a jeg vil sælge pølser.

jeg ejer en side som hedder firmanavnet, feks. www.pøllepoul.dk

Jeg mener at der er stort salg i pølser i sønderjylland, lolland og bornholm så jeg køber domænerne:

www.pølser-sønderjylland.dk

www.pølser-lolland.dk

www.pølser-bornholm.dk

Kan man få de 3 domæner få pøllepoul til at komme i toppen af google, når man søger på "pølser lolland"?

På forhånd tak.

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hurtigt svar på:

"Kan man, uden at skulle oprette webhotel, få disse 3 domæner til at føre folk over til min side, men stadig få gavn af navnene, til at blive rangeret højt på google?"

Nej.

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Dine lokationsdomæner har ikke autoritet i forhold til søgemaskinerne og derfor vil det ikke gavne at 301-redirecte dem til dit hoveddomæne med det samme.

Hvis du skal have værdi ud af det, så skal dine lokationsdomæner have fungeret som reelle hjemmesider med tekstindhold, indgående links mv.

Hvis du beslutter dig for at købe webhoteller til domænerne, så ville jeg langt hellere bygge dem op og blive synlige på dem end at redirecte dem til din hovedside.

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Tilmeldt 15. Jan 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay.
Foreslag til hvordan jeg kan få gavn af dem?
Fra Norge
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 109
Fra  Nordic IQ Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes egentlig at Martin allerede har sagt hvordan du kan få gavn af dem :)

Ser ikke nogen grund til ikke at udvikle alle 4 domains til selvstændige sider, men eventuelt linke dem til din hoved side "pøllepaul" eller hvad det var :)

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 06:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug din tid på at bygge det site op, som du gerne vil have på første side af Google. Det er ikke et easy fix men hårdt arbejde. Så find ud af hvilke søgeord du gerne vil ranke højt på osv.

Så mit råd er, at du skal bruge din tid på at lave en søgeordsanalyse og få skrevet nogle tekster, som giver værdi i den sammenhæng.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)