Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

http://people-talks.dk lancering

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. Jeg synes i skal tage et kig på den nye site http://people-talks.dk som er til for at hjælpe folk som mangler det og til folk som vil udbyde deres hjælp..

Opret jer som bruger og søg eller udbyd jeres hjælp! :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 10:05

Flot side. :) Hvornår får I færdiggjort indholdet derpå?

Tilmeldt 3. May 13
Skrevet kl. 13:08

Det skulle gerne blive lavet færdig i løbet af næste måned.. Hvad har du til indholdet som du synes skulle lave om/færdiggøres? :-)

Fra Aalbrg
Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:38

Siden ser fin ud. Men hvad gør, at I tror, den kan konkurrere med guloggratis.dk og DBA.dk?

Tilmeldt 3. May 13
Skrevet kl. 12:07

People Talks har ingen forventning om at komme til at konkurrere med DBA & guloggratis :-) De er kendt for køb og salg, og people talks sælger slet ingen ting.. De giver kun folk mulighed for at finde hjælp og udbyde hjælp. Jeg tror du har læst forkert eller noget, sitet er ikke en konkurrent for DBA og guloggratis

Fra Odense
Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 16
Fra  People Talks Skrevet kl. 18:58

Hej Rune

Som på andre markedspladser skal indholdet, dvs. i dette tilfælde, annoncer for det folk tilbyder hjælp med eller søger hjælp til, komme fra brugerne.

Her kan privatpersoner tilbyde studiehjælp, tilbyde værelse til en studerende, tilbyde alternativ behandling og jeg kan blive ved, til andre private.

Mange mennesker kan meget og har mange evner som de kan udvikle ved at hjælpe andre. Man kan bytte hjælp, give hjælp gratis eller tage penge for sin hjælp, det blander People Talks sig ikke i. 

Har du anden konstruktiv kritik eller spørgsmål må du meget gerne fortælle det.

Venlig hilsen Morten

Fra Esbjerg
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 91
Fra  Lund Skrevet kl. 19:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Sitet ser fint ud, men jeg ser ét stort problem - Hvad handler dit site om?

jeg kan som besøgende ikke gennemskue hvad det går ud på? Og har jeg ikke fundet ud af det de første 5-10 sekunder, så er jeg væk igen.

Vil anbefale du på forsiden enkelt får fortalt hvad sitet går ud på.

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 19:34

Ligesom Lund, synes jeg også siden ser fin ud, men jeg var også meget i tvivl om hvad det handlede om. Du skulle måske overveje at gøre det lidt tydeligere end "hjælpen findes hér" evt. større og evt med en lidt bedre beskrivelse. Domænenavnet får mig til at tro at det handler om dialog mellem mennesker eller en chat eller andet - slet ikke det, den handler om.

Men godt initiativ... flot lavet - elsker den måde de små fotoannoncer popper op og ned :)

Held og lykke.

Mvh Sue

Fra Odense
Tilmeldt 9. May 12
Fra  People Talks Skrevet kl. 22:03

Mange tak for din feedback, den vil vi arbejde videre med. Hilsen Morten

Fra Odense
Tilmeldt 9. May 12
Fra  People Talks Skrevet kl. 22:04

Hej Lund, du har ret og tak for din feedback, den vil vi arbejde videre med. Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)