Hej alle. Jeg synes i skal tage et kig på den nye site http://people-talks.dk som er til for at hjælpe folk som mangler det og til folk som vil udbyde deres hjælp..
Opret jer som bruger og søg eller udbyd jeres hjælp! :-)
People Talks har ingen forventning om at komme til at konkurrere med DBA & guloggratis :-) De er kendt for køb og salg, og people talks sælger slet ingen ting.. De giver kun folk mulighed for at finde hjælp og udbyde hjælp. Jeg tror du har læst forkert eller noget, sitet er ikke en konkurrent for DBA og guloggratis
Som på andre markedspladser skal indholdet, dvs. i dette tilfælde, annoncer for det folk tilbyder hjælp med eller søger hjælp til, komme fra brugerne.
Her kan privatpersoner tilbyde studiehjælp, tilbyde værelse til en studerende, tilbyde alternativ behandling og jeg kan blive ved, til andre private.
Mange mennesker kan meget og har mange evner som de kan udvikle ved at hjælpe andre. Man kan bytte hjælp, give hjælp gratis eller tage penge for sin hjælp, det blander People Talks sig ikke i.
Har du anden konstruktiv kritik eller spørgsmål må du meget gerne fortælle det.
Ligesom Lund, synes jeg også siden ser fin ud, men jeg var også meget i tvivl om hvad det handlede om. Du skulle måske overveje at gøre det lidt tydeligere end "hjælpen findes hér" evt. større og evt med en lidt bedre beskrivelse. Domænenavnet får mig til at tro at det handler om dialog mellem mennesker eller en chat eller andet - slet ikke det, den handler om.
Men godt initiativ... flot lavet - elsker den måde de små fotoannoncer popper op og ned :)