Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til købe af varer!! hvem ka' jeg stole på?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 10. Feb 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hej, jeg har overvejet en del nu, hvor jeg ville handle med Polo'er og t-shirts, jeg kan ikke finde nogen leverandør og kan heller ikke stole på nogen fra EU/USA, eller andre steder, min drøm er at åbne en webshop, hvor efter sprede rygtet med reklamer og lign. 

Er der nogle der kan hjælpe mig med finde parti varer af tommy hilfiger, ralph lauren, lacoste, og de kendte mærker. 

da de kendte mærker er så populær, så der os en del ''pirat kopier'' hvem skal jeg stole på? jeg skrev med en, han sagde at jeg ville få en kvittering fra hans advokat som der stod at varerne er ægte (det kan en hver idiot skriv), og det med handle i EU eller udenfor EU hvordan er det med told&skat? hvis man har et cvr-nr skal man så stadig betale det?

M.v.h Ekrem..

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 00:39

Mærkevarer købt udenfor EU, skal du være opmærksom på at du skal være importør/eksportør registreret samt have tilladelse fra producenten til at parallelimportere og det er som at lede efter en nål i en høstak.

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 10. Feb 13
Skrevet kl. 10:19

jamen kan jeg stole på ebay? kan man gøre en sikkerhandel via paypal?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:21

Ebay sælger mange kopivare men PayPal kan du stole på.

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 10. Feb 13
Skrevet kl. 10:31

hvordan kan jeg vide om de er falsk? for de siger, at de har dokumentationer på varerne er ægte.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)